Forfatter Emne: Styling i originale dele??  (Læst 2035 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Thomas K

• Gæst
Styling i originale dele??
« Dato: Marts 03, 2008, 12:50:54 am »
hej folkens  :wink:

jeg har kigget lidt rundt på lidt forskellige sider på nettet for at sammenligne priser på dele til sv 650 k6, men det er jo en hel jungle at finde rundt i.. her er hvad jeg regner med at skulle "modificere" på min sv 650s k6:

1.hugger/kædeskærm (et stykke ude i fremtiden)
2.sædeskal/ego sæde (et lidt kortere stykke ude i fremtiden)
3.nummerpladeholder
4.led baglys med indbygget blink (et stykke ude i fremtiden)
5.mørkt kåbe glas (hvad mærke???)
6.laser/mivv dobbelt potte
7.pipercross luftfilter (et stykke ude i fremtiden)
8.powercommander (til potterne og filteret)
9. er der flere ting som pynter????

så kommer spørgsmålene..
ville i købe nogle af delene hos jeres auturisede forhandler eller bestiller i det fra nettet? hvad kan bedst betale sig, og hvilke sider bruger i hvis i bestiller fra nettet?

håber der er nogle der gider at læse det hele og svare   :rolleyes:

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Styling i originale dele??
« Svar #1 Dato: Marts 03, 2008, 06:37:10 am »
mange herinde køber uorg. over nettet, der er næsten altid noget at spare. du kan også være heldig at der er noget du kan bruge i køb og salg.
hjemmesider til køb af dele kan du finde links til på siden ( især under modifikatoner) god fornøjelse.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Marts 03, 2008, 09:11:11 am »
faktisk den mest unike SV'er er den der er helt standard...
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Marts 03, 2008, 05:21:31 pm »
4. er ikke lovligt, bare så du ved det :)

Men ellers er der Bundkåbe (syntes jeg ikke står nævnt?), Spejl, styreender, greb (håndtag), fodhvilere, forgaffel (andre fjeder), Xenon...  :innocent:

EDIT:: Ja så læste jeg ikke lige overskriften  :oops: Originale dele...
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Marts 03, 2008, 06:07:24 pm »
4'eren kan jeg ikke anbefale.

Var på tur i lørdags, som nævnt andet sted herinde, og kørte efter Hedo som har netop sådan et blik.
Kæft hvor er det svært at se, og der gik et par sving eller tre før end jeg opdagede at han ren faktisk blinkede når vi skulle dreje. 
En gutterman var han dog og viste af med armen når der blev blinket.  :thumbsup:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Thomas K

• Gæst
« Svar #5 Dato: Marts 03, 2008, 06:41:00 pm »
hmm, det kan da godt være man skulle droppe ideen med de indbyggede blink, har også læst på mcg at nogle hrhaft svært ved at se når der bliver blinket, og det er trodsalt vigtigere at kunne blinke tydeligt end at se smart ud, det ser jo også smart ud uden indbygget blink.. 4'eren er taget op til overvejelse  :wink:

det jeg mener med overskriften er om i køber delene på nettet eller om i køber delene hos forhandlere??

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #6 Dato: Marts 03, 2008, 07:11:07 pm »
Der er mange som benytter jeg af at handle over nettet, ofte i forbindelse med udstødninger, og mindre sager... Der er næsten altid "et par" kr. at spare :)

Men det er hvad man selv har mod på. For er man uheldig, og det går i stykker, eller der er skade på det, så er det lettere bare at smutte ud til sin forhandler igen, end at skulle sende til UK,US,IT,DE...
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #7 Dato: Marts 03, 2008, 08:20:17 pm »
Jeg har været ivrig på nettet denne vinter! Og har haft blendede erfaringer! Jeg har hver gang fået den vare jeg har bestilt, og er dermed ikke blevet snydt! Har til om med sparet i omegnen af 4000,- sammenlignet sammenlignet med at  med at købe i butik herhjemme! Her er der tale om nye varer som for det meste er købt i ebay shops!

Når det er sagt har jeg nu 3 gange de sidste 2 uger måtte sende en vare tilbage grundet fejl eller skader på varerne. Dette er hver gang blevet betalt af sælger, og jeg har modtaget en ny vare! -eller rettere jeg venter på nogle nye potter til min bror's og mit eget styr er heller ikke kommet tilbage endnu...

Det er lidt frustrerende at skulle vente på sine varer endnu en gang, særligt nu hvor det er blevet okay at køre...

Så lidt afhængig man er efter at få sine varer hurtigt vil jeg nok overveje at købe på nettet / hjemme.
kilosvin med div udstyr...