Forfatter Emne: helt ny SV'er  (Læst 2966 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rasmus S

• Roadracer
Re: helt ny SV'er
« Svar #15 Dato: Februar 29, 2008, 04:18:02 pm »
Hvis folk så gerne vil have to potter sku de købe et kilo svin i stedet!  :innocent:

-undskyld men jeg kunne ikke lade være med at komme med den kommentar!  :hand:

Nok ikke så smart at starte på 1000'eren, hvis man aldrig før har kørt mc... Derfor syntes jeg det er en alletiders ide, at man "bare" sætter en ekstra udstødning på, hvis det er det man gerne vil...
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #16 Dato: Februar 29, 2008, 04:44:35 pm »
Klart klart! Forstår bare ikke hvad der er galt med den ene som der er monteret standard! :huh: Hvis man gerne vil have to potter er der da masser af modeller som har det på markedet!

Synes selv at to potter er det fedeste, og valgte derfor kilo svinet! - tror at jeg ville montere underseat hvis jeg gik i gang med at modificere  i stedet for at vælge løsningen med to potter....

Men det er jo sikkert bare mig som har det sådan 8)
kilosvin med div udstyr...

Nick

• Sandt SVin
« Svar #17 Dato: Februar 29, 2008, 04:52:47 pm »
Klart klart! Forstår bare ikke hvad der er galt med den ene som der er monteret standard! :huh: Hvis man gerne vil have to potter er der da masser af modeller som har det på markedet!

Synes selv at to potter er det fedeste, og valgte derfor kilo svinet! - tror at jeg ville montere underseat hvis jeg gik i gang med at modificere  i stedet for at vælge løsningen med to potter....

Det er nok bare dig  :mrgreen: :twisted:

jeg kan sgu godt følge ham i han vil have 2 udstødninger på sin 650'er.. jeg havde osse selv overvejet det men har det nu fint nok med kun en potte.. Og det der underseat.. baah det meste af det underseat der er lavet til sv'en ligner noget man har opfundet i en brændert :thumbsdown: :brok: der er for mange halve løsninger.. men fred være med det..
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #18 Dato: Februar 29, 2008, 04:54:51 pm »
Velkommen til   :D

Du kommer helt sikker til at blive glad for denne side. I modsætning til MCG så piver folk ikke så meget herinde og det er sjældent at man ser deciderede dumme kommentarer  :thumbsup:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

dennis82

• Plastikrocker
« Svar #19 Dato: Februar 29, 2008, 05:57:43 pm »

Heh... enig.. jeg starter på et kilosvin her om en måned eller halvanden,, men gør man det kræver det også at man kan styre håndledet.. angående 2 udstødninger,, så ser det klart federe ud!.. men køber også 1000s fordi prisfor´skellen ikk er så stor!... og forresten,, velkommen til den nye :angel:
Dennis

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #20 Dato: Marts 01, 2008, 09:01:00 am »

Heh... enig.. jeg starter på et kilosvin her om en måned eller halvanden,, men gør man det kræver det også at man kan styre håndledet.. angående 2 udstødninger,, så ser det klart federe ud!.. men køber også 1000s fordi prisfor´skellen ikk er så stor!... og forresten,, velkommen til den nye :angel:

X2 - Jeg havde dog ikke lige tænkt over benzin forbruget og min SU økonomi, men hva gør det når de dobbelte potter bare brøler og alting flyver hurtigere og hurtigere forbi  :mrgreen:
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Lord Fungus

• Plastikrocker
  • If you run, you only die tired
« Svar #21 Dato: Marts 01, 2008, 02:04:50 pm »
Velkommen til
Det ser fedt ud med 2 potter, så er den også i balance :angel:

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #22 Dato: Marts 01, 2008, 02:13:09 pm »
Hvis folk så gerne vil have to potter sku de købe et kilo svin i stedet!  :innocent:

-undskyld men jeg kunne ikke lade være med at komme med den kommentar!  :hand:
ja og tre så køb en englænder, bare det var så simpelt, :) synes det er flot med dobbelt potter så bare klø på, er personligt for nærig til at skippe min akropovic (prosit) :mrgreen:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Rasmus S

• Roadracer
« Svar #23 Dato: Marts 01, 2008, 03:44:50 pm »
Personligt skal jeg ikke have 2 udstødninger.
Det koster dobbelt så meget, hvis man skal have nye. Eller hvis dem man har skal skiftes ud...

Og hvad angår lyden, så er det ikke alfa omega for mig, at den skal over 100 db, bare så længe at den IKKE er standard  :mrgreen:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Thomas K

• Gæst
« Svar #24 Dato: Marts 03, 2008, 12:24:25 am »
tusind tak for den meget varme velkomst  :D

ja kan godt diskutere det med at skulle have 2 potter på, men det ser bedre ud synes jeg.. jeg er kun 18 og VED jeg ikke kan styre mig hvis jeg fik kræfterne i hænderne (cyklen skal jo også droslet til 34 heste)

jeg har fundet denne video på mcg: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=2183 det er mivv potter, som også ser rigtig god ud, men har mere eller mindre bestemt mig for at det bliver laser eller mivv, nu mangler jeg bare lige lidt økonomisk overskud  :rolleyes:

Ole Jensen

• Roadracer
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
« Svar #25 Dato: Marts 03, 2008, 12:04:34 pm »
Hej Thomas

Til syvende og sidst skal du gøre lige hvad det passer dig! Hvis du har lyst til at male hele cyklen lyserød og køre uden udstødning og med mælkekasse bagpå, så gør du det. Det er din motorcykel og den skal styles lige efter dit hoved. Det er det som gør SV'ern så fed er at der er så mange muligheder, at næsten ingen cykler er ens. Det kan selvfølgelig også være et problem når der kommer for mange valgmuligheder, men det er jo en hård og ubarmhjertig verden vi SV riders lever i. Køb præcis de potter du har forelsket dig i. Mivv og Laser har begge en fornuftig kvalitet, hvilket egentligt er det eneste du behøver at vide. Bare giv den gas.

- og lov mig så lige forresten at du ikke sætter en mælkekasse bagpå  :blink:

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Thomas K

• Gæst
« Svar #26 Dato: Marts 03, 2008, 01:06:29 pm »
haha ole.. skal nok lade være med at sætte en mælkekasse bagpå  :mrgreen: