Forfatter Emne: Montering af Scorpio alarm  (Læst 2179 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Montering af Scorpio alarm
« Dato: Februar 27, 2008, 11:26:54 am »
Jeg går for tiden og venter på at jeg skal hente min nye SVin midt i marts.
Jeg regner med at ville montere en Scorpio SR-i500SW med dertilhørende startspærrer: http://www.bits4bikes.dk/product.asp?product=111&sub=15&page=1

I denne forbindelse skal selve hoved modulet jo monteres et (gerne forholdsvis svært tilgængeligt) sted på cyklen. Er der nogen herinde som har erfaringer med dette, eller som bare kender SV'eren bedre end jeg, som lige kan give et fif om hvor den kan monteres ?
Der står at område-censoren anbefales monteret under sædet f.eks. og at hoved modulet skal sidde så langt væk fra område-censoren som muligt.

Nogen forslag ?
på forhånd tak :D

Michael N

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 162
  • GSXr1300K8 Hayabusa
Re: Montering af Scorpio alarm
« Svar #1 Dato: Februar 29, 2008, 03:10:28 pm »
Jeg har monteret den samme på min SV, der er flere steder, dog har jeg haft problemer med føleren, du kan evt. kigge forbi hvis du en dag er i nærheden af skibby, så kan jeg vise hvordan min er monteret.

Hayabusa Sort / Orange

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: Montering af Scorpio alarm
« Svar #2 Dato: Februar 29, 2008, 07:23:15 pm »
Jeg har monteret den samme på min SV, der er flere steder, dog har jeg haft problemer med føleren, du kan evt. kigge forbi hvis du en dag er i nærheden af skibby, så kan jeg vise hvordan min er monteret.



Mange tak, bor dog ikke lige i nærheden af Skibby... Bor i Odense, såååøøøø... hehe
Måske du vil sende mig en PM med hvordan du har gjort? bare for ikke at give omverdenen en rig mulighed for at vide hvordan din alarm er monteret :D

Damage

  • Gæst
Re: Montering af Scorpio alarm
« Svar #3 Dato: Marts 01, 2008, 10:40:31 am »
Hvis man har lyst til at stjæle en SV´er er det jo rigtig god info i får skrevet her!  :dead:

Nu mangler vi bare at der en som laver en komplet guide med billeder om montering af alarm....  :puke:

Jeg vil godt gøre opmærksom på at der bliver stjålet rigtig mange MC´er....mange af dem SV´er!!! Jeg kan ikke forstå hvorfor man
giver disse oplysninger i et forum som alle har adgang til. (har selv fået stjålet min K6´er)

Der er jo mulighed for at sende de oplysninger i en PM....!

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Montering af Scorpio alarm
« Svar #4 Dato: Marts 01, 2008, 04:18:14 pm »
Tråd renset for oplysninger som kan hjælpe "tyven"

Følsomme oplysninger bedes i udveksle i PM-meddelelser, da de personer på forummet som har deres mc´er sikret som i beskriver finder det uheldigt med en guide til hvor man finder komponenterne..
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Montering af Scorpio alarm
« Svar #5 Dato: Marts 09, 2008, 10:39:29 pm »
Jeg har så lige haft en lidt dårlig oplevelse .....

Efter at GIX'eren har stået varmt og hyggeligt i 3 måneder er det lykkes Scorpio Alarmen at lade mit batteri så langt ned, at det er gået koldt !! sådan rigtigt. Det kunne ikke endgang lades op igen !  :(
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

MUUNK

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Re: Montering af Scorpio alarm
« Svar #6 Dato: Marts 09, 2008, 11:10:25 pm »
Jeg har så lige haft en lidt dårlig oplevelse .....

Efter at GIX'eren har stået varmt og hyggeligt i 3 måneder er det lykkes Scorpio Alarmen at lade mit batteri så langt ned, at det er gået koldt !! sådan rigtigt. Det kunne ikke endgang lades op igen !  :(

Det kunne jo være en hvilken som helst alarm, der havde formået dette.  8) Min "gamle" SV1000S stod ude i en kold lade med Scorpio alarm, og den startede nu fint med et 5 år gammelt batteri  :)
Kawasaki ZX10-R 07´ sort ;-)

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Montering af Scorpio alarm
« Svar #7 Dato: Marts 10, 2008, 03:25:32 pm »
Jeg har så lige haft en lidt dårlig oplevelse .....

Efter at GIX'eren har stået varmt og hyggeligt i 3 måneder er det lykkes Scorpio Alarmen at lade mit batteri så langt ned, at det er gået koldt !! sådan rigtigt. Det kunne ikke endgang lades op igen !  :(

Det kunne jo være en hvilken som helst alarm, der havde formået dette.  8) Min "gamle" SV1000S stod ude i en kold lade med Scorpio alarm, og den startede nu fint med et 5 år gammelt batteri  :)

Spekulere også på om den er forkert monteret .... har læst et sted at hvis en af de ... små ledninger ....  :wink: ...er sat forkert så aflader den istedet for at gå på backup batteriet ... nu må vi se.
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com