Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: SVeaSkal lige nævnes for god ordens skyld, at jeg også var fuldt påklædt i går Ja SVea dårlig vane!!!
Skal lige nævnes for god ordens skyld, at jeg også var fuldt påklædt i går
Citat fra: BillNu fik jeg da sat ansigt på SVea også Har jo kun set billede med fuld påklædning...Skal lige nævnes for god ordens skyld, at jeg også var fuldt påklædt i går
Nu fik jeg da sat ansigt på SVea også Har jo kun set billede med fuld påklædning...
Tak for turen gutter... Kashhh du skal nok tale lidt sammen med Tim om dit problem, for han har samme ballade med sin cykel... SVea du må komme lidt tidligere næste gang hvis du vil nå at hilse på andre end mig. (Ja hvem der egentligt ønsker det )Hva´ Heino hvad var det du lavede i skoven??? Jeg hørte noget med lidt spænende baghjulskørsel over en bakketop???
sådan er det jannik jeg er det vildeste dyr i skoven jeg ville godt have sagt at det var for at spille smart og jeg havde styr på det,men sådan var det ikke !!der var en bakke, og lige pludselig så jeg min tank tæt på,og så killede det lidt i maven mens jeg fløj igennem luften "ca 50-100mtr" det er hvad de andre siger
Citat fra: heinosådan er det jannik jeg er det vildeste dyr i skoven jeg ville godt have sagt at det var for at spille smart og jeg havde styr på det,men sådan var det ikke !!der var en bakke, og lige pludselig så jeg min tank tæt på,og så killede det lidt i maven mens jeg fløj igennem luften "ca 50-100mtr" det er hvad de andre siger Jamen du ville jo også gerne vide hvordan man trak den på hjul ik´?Man kører bare en stille tur gennem skoven, og vupti så er den på hjulet! Ja det er ikke nogen børnecykel du har valgt at starte på. Bare lidt ærgeligt at Lars ikke var med og havde filmet dit stunt...