Forfatter Emne: frit fra leveren - om foråret med ny mc.  (Læst 1692 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jay-jay

• Søndagskører
  • **
  • nååå jaaaahh!!!!
frit fra leveren - om foråret med ny mc.
« Dato: April 02, 2009, 07:39:07 am »
Hehe jeg har jo kørt med en rød lampe pga power commander, der ikke var kørt ind!! og havde bestemt at vinterens opsparing skulle knaldes af 1. marts på en rulning og et par dæk. Og nej det er rigtigt at jeg ikke tjener meget, men prøver dog at sætte noget af til mc'en. Uagtet af jeg har kunnet nøjes med de vanlige 1200 til forsikring, afgifter, gebyrer m.m. til den gamle. omvendt kan jeg sige at det jo spare mig en del, nu efter en rulning hos FV (tak Henning F) gav det tilsyneladende 20% mere på literen og 10% mere på toppen i effekt!!

Damage

• Gæst
Re: frit fra leveren - om foråret med ny mc.
« Svar #1 Dato: April 02, 2009, 10:51:40 am »
Hehe jeg har jo kørt med en rød lampe pga power commander, der ikke var kørt ind!! og havde bestemt at vinterens opsparing skulle knaldes af 1. marts på en rulning og et par dæk. Og nej det er rigtigt at jeg ikke tjener meget, men prøver dog at sætte noget af til mc'en. Uagtet af jeg har kunnet nøjes med de vanlige 1200 til forsikring, afgifter, gebyrer m.m. til den gamle. omvendt kan jeg sige at det jo spare mig en del, nu efter en rulning hos FV (tak Henning F) gav det tilsyneladende 20% mere på literen og 10% mere på toppen i effekt!!

Det lyder da rigtig godt, har du kurve som vi kan se?

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: frit fra leveren - om foråret med ny mc.
« Svar #2 Dato: April 02, 2009, 10:38:36 pm »
Ja der er ingen tvivl om at det kan betale sig med en ordentlig indkøring.

For at følge lidt op på dit emne, så har jeg selv brugt vinteren på at få monteret öhlin i forgaffelen og en GSXR1000 bagdæmper på maskinen. WOW det er som at få en helt ny cykel!! Så det er virkelig noget der er værd at overveje , hvis man gerne vil optimere lidt! Nu har vejene jo ikke lige været helt til det endnu, men allerede med de halvvåde og kolde veje vi har haft indtil nu, kan jeg virkelig mærke stooor forskel. Den vil bare igennem svingene meget hurtigere end før. Hvilket også allerede kan ses på dækkene.
kilosvin med div udstyr...