Forfatter Emne: Værelse igen igen...  (Læst 1376 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lars L

• Sandt SVin
Værelse igen igen...
« Dato: Februar 05, 2008, 05:57:36 pm »
Halløj. Ja, så er jeg kommet til øen. Har fået et værelse i Vanløse med skøn
beliggenhed. Der stopper alt det positive så... Et piv-utæt kælderværelse med
et gangareal fyldt med gamle bilreservedele. Kort sagt: Det spiller minus!!  :twisted:

Derfor efterlyser jeg  endnu engang et værelse i Kbh. og omegn fra den 1. marts (helst).
Jeg vil være bortrejst i weekenderne.

Har du et værelse ledigt, el. kender du en der har, så skriv meget gerne.

Mvh.
Lars (Der har en Kawasaki adskilt i atomer, fordi han syntes det kunne være sjovt at få stel og svinger malet matsort  :huh:)
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

Mikkel

• Plastikrocker
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Re: Værelse igen igen...
« Svar #1 Dato: Februar 05, 2008, 07:17:27 pm »
Hænger der ikke en masse opslag med ledige værelser mere, der hvor du netop er begyndt i skole ? Det gjorde der, da jeg gik der. De havde også en liste med muligheder i receptionen...

Jeg lurer lige inde i b-afd. for dig og ellers så skriv til kbh stationerne. Der hænger også tit opslag.
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

Lars L

• Sandt SVin
Re: Værelse igen igen...
« Svar #2 Dato: Februar 05, 2008, 10:46:20 pm »
Der er sgu ikke rigtig noget ude på skolen. Jeg holder også øje med dba.dk, så der skal nu nok dukke noget op. Det var nu også mere, hvis der var en, som havde et godt tilbud, som en jyde ikke kunne takke nej til..  :lol:

Min udlejer fik lige beskeden i dag om, at jeg var long gone fra den 1. marts. Han var nu ikke videre imponeret, men så kan han sgu bare se at komme i gang med at rydde op i hans "slagmark". 3 overnatninger og så opsigelse af lejemål. Det må absolut være en rekord, he he. Heldigvis har jeg ikke mere end 1800 kr. ude at svømme, så det er til at overkomme, hvis han ligger beslag på dem..
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...