Forfatter Emne: SÅ KOM KÅBEN !  (Læst 2601 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: SÅ KOM KÅBEN !
« Svar #15 Dato: Maj 23, 2008, 03:28:08 pm »
Den er lidt svær, for jeg ved godt at alle har den der nr.pladeholder med det er nu osse rigtig fedt til SV'eren.. og hvis man maler den nuværende skærm hvid, er jeg osse bare bange for at få for meget hvid... helst ik så meget mere hvid nu sys jeg.... Lidt mere rød måske, bare ik for meget, rim stripes f.eks.

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: SÅ KOM KÅBEN !
« Svar #16 Dato: Maj 23, 2008, 03:45:55 pm »
Den er lidt svær, for jeg ved godt at alle har den der nr.pladeholder med det er nu osse rigtig fedt til SV'eren.. og hvis man maler den nuværende skærm hvid, er jeg osse bare bange for at få for meget hvid... helst ik så meget mere hvid nu sys jeg.... Lidt mere rød måske, bare ik for meget, rim stripes f.eks.
Mal den rød!  :shock: Se det ville give en masse  :respekt:  :angel: men væk skal den sku :) Rimstrippes ville passe rigtigt godt og give en flot link til sæderne. Hvad med en rød kæde?  :blink:
« Senest Redigeret: Maj 23, 2008, 03:47:34 pm af Hollowpoint »
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: SÅ KOM KÅBEN !
« Svar #17 Dato: Maj 24, 2008, 09:28:42 am »
  :respekt: var sku lidt forbeholden overfor farven i kataloget, men den holder.
det ser godt ud, jeg synes du skal starte med ventilskruerne som dit næste projekt, alt det andet er pisse dyrt   :brok:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr