Forfatter Emne: Mapping/rulning efter service?  (Læst 1060 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Mapping/rulning efter service?
« Dato: Januar 22, 2008, 04:13:22 pm »
Når nu man smider maskinen til service og de roder rundt og trimmer op med nye tændrør evt. luftfilter, frem og tilbage i et 12k eftersyn – kan det ændre på basale indstillinger for maskinens motorgang? Er der fornuft i at få justeret Powercommanderen igen?

Let me know.  :thumbsup:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Mapping/rulning efter service?
« Svar #1 Dato: Januar 22, 2008, 04:23:25 pm »
Når nu man smider maskinen til service og de roder rundt og trimmer op med nye tændrør evt. luftfilter, frem og tilbage i et 12k eftersyn – kan det ændre på basale indstillinger for maskinens motorgang? Er der fornuft i at få justeret Powercommanderen igen?

Let me know.  :thumbsup:

Nej det bør ikke være nødvendigt... der bliver jo ikke sat performance dele på, der bliver jo blot skiftet standard udstyr, formodentlig til det samme som sad på i forvejen. Så det skal du ikke bekymre dig om.




Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Mapping/rulning efter service?
« Svar #2 Dato: Januar 22, 2008, 04:50:22 pm »
Super! Magtede næsten heller ikke at skulle til det... $$$ :)
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator