Forfatter Emne: MC FERIE I ØSTRIG...  (Læst 3238 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
MC FERIE I ØSTRIG...
« Dato: Juni 01, 2005, 09:52:25 pm »
Hej gutter !

selvom det er lidt langt henne i sæsonnen og også i ferie-planlægningen, vil jeg lige skrive en kort anmeldelse af min ferie i Østrig sidste år.
og gøre en lille smule reklame for en rigtig udemærket måde at holde ferie på.

som sagt gik turen til Østrig, ned og køre i Alperne. super fed tur !
og hvad veje angår, så er der altså dømt sving på sving på sving !   ..nogle rigtig fede veje at køre på !

det foregår sådan at man tilmelder sig hos Kaare (en super flink dansker, der bor dernede) som så er turguide dernede, og tro mig, han har fundet nogle RIGTIG fine veje at køre på !!
opholdet er en lille uge af gangen, hvor man bor i et stor ældre hus.
og ikke for at forklejne nogen så er det ikke et 6 stjernet hotel, men det er rigeligt fint til mc folket, vil jeg påstå !

turene starter ca ved 9 tiden om formiddagen og man er hjemme ca 18.00 - 18.30 tiden.  det kan måske lyde af en lang dag..  det er det også !
..men der bliver selvfølgelig holdt stop og pauser undervejs, og ved nogle udemærkede spisesteder.
turenes længde og varighed kan tilpasses, som man har lyst til - det snakker man bare med Kaare om.

At køre derned på sin egen kværn kan være en lang tur, særligt det lange stræk på den tyske motorvej er lidt af en dræber..  men alligevel til at ha med at gøre !   Autotoget er jo også en mulighed...  
er man nogle stykker kan man jo smide kværnen ind i en varevogn og så trille derned.
til sidst er der også mulighed for at leje en kværn dernede, hvis man har udset sig en kværn man gerne vil prøve.  det koster faktisk ikke ret meget at leje én.  ..men kan ikke lige huske på ståendene fod hvad pris lejet er. det afhænger jo også at hvilken mc der skal køres på.

Kort fortalt, så var det en rigtig fed tur, med masser af flotte bjerge, dale, søer og anden super flot natur.
kan klart anbefale det !  

kig på deres hjemmeside og få meget mere info.

http://www.sitecenter.dk/motorcykelferie/
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Koster

• Plastikrocker
MC FERIE I ØSTRIG...
« Svar #1 Dato: Juni 02, 2005, 04:40:57 pm »
lyder fedt....  8)
Har selv overvejet at smide mc på daz Zug og få 3-5 dage syd på på et tidspunkt .

Vinteren er jo allerede over os  :(
SV1000 K3 Sølv. Nu med Givi 770A og lakerede sidedæksler og TPS mod.

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
MC FERIE I ØSTRIG...
« Svar #2 Dato: Juni 02, 2005, 05:56:15 pm »
Citat fra: Koster
lyder fedt....  8)
Har selv overvejet at smide mc på daz Zug og få 3-5 dage syd på på et tidspunkt .

Vinteren er jo allerede over os  :(

Det kan godt betale sig at være tidligt ude med bestilling af tog - så kan man få en enkelt sydpå til omkr. 60€ (kun for køretøjet, altså..!)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Anders

• Roadracer
    • http://www.nif-trading.dk
Autotoget
« Svar #3 Dato: Juni 02, 2005, 07:50:43 pm »
Jeg har lige bestilt til autotoget - i august. ´Der var mange afgange der allerede var udsolgt. Og vi kommer ikke hele vejen derned på den udgående rejse, men må selv køre de sidste 280 km for at få billetten. Så min anbefaling er at bestille snarest.

Det skal nok siges at vores bestilling er til Frankrig og ikke til Østrig. Ved ikke om det gør en forskel!?!?
YAMAHA FZS 600 Fazer