Super cykel med masser af udstråling! Det er samme motor som i yamahas xt660 -Bund solid ikke noget ikke noget italiensk high tech her.. - Her er den bare pakket pænere ind! Italiensk Design
Faktisk også samme motor som sidder i den "gamle SZR660" som jeg selv har haft i et par år! Jeg har haft fornøjelsen af både denne og xt'eren! Begge er fede cykler, men lang fra den power du finder i en V2. Det er motard, dvs super på de små snoede veje og i byen, men går hurtigt død når du møder en motorvej!
Det sidste er ikke helt sandt, men der er ikke meget at komme efter 140km/t. Det er rigtigt at der ikke er de mange heste at komme efter, men den har et fedt moment! 660cc på een cylinder!!! Super på vej ud af svinget... Jeg har kørt på begge i grækenland, hvor det er den fedeste type maskine at køre på! Små snoede veje, med glat asfalt, hvor det ikke går ligeud ret længe af gangen! Så hvis du kører meget i byen, og ikke skal på den lange motorvejs turer, så er det en super cykel!
De satte enda prisen ned til 89.000,- i år så du får meget cykel for pengene...
Så lige at min gamle maskine er kommet til salg igen efter et par år! Ak ja de minder....
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=52574828