Forfatter Emne: pair systemet  (Læst 3534 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: pair systemet
« Svar #15 Dato: December 10, 2007, 07:32:42 pm »
Jeg er interesseret hvis han kan lave flere!
 De koster 14,65 pund plus porto for et sæt incl bolte  hos http://www.chewys-stuff.co.uk/ , så hvis han kan lave det billigere er jeg klar til at aftage et sæt!
kilosvin med div udstyr...

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #16 Dato: December 10, 2007, 08:19:59 pm »
Kan man ikke bare lukke af for lufttilførselen oppe i filterboksen eller hive stikket af solenoiden (den elektriske ventil).
Det er vel sådan de gør ved motorjustering, for ikke at blive snydt af forkerte lambdaværdier ?

Jeg synes det er lidt overgearet at ofre unødig mønt på noget man nemt selv kan fixe  :brok:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Simon

• Plastikrocker
  • Det er livet at køre
« Svar #17 Dato: December 10, 2007, 09:09:24 pm »
Kan man ikke bare lukke af for lufttilførselen oppe i filterboksen eller hive stikket af solenoiden (den elektriske ventil).
Det er vel sådan de gør ved motorjustering, for ikke at blive snydt af forkerte lambdaværdier ?

Jeg synes det er lidt overgearet at ofre unødig mønt på noget man nemt selv kan fixe  :brok:

så vil den stadig hive i bladventilen og kunne skyde da den kan føre luft/gas fra og til slage ,der skal lukkes af helt nede på toppen så den gren er lukket
V strom 1000  år 2007    powercomander,mivpotter,plus en masse andet gejl

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #18 Dato: December 10, 2007, 09:27:02 pm »

så vil den stadig hive i bladventilen og kunne skyde da den kan føre luft/gas fra og til slage ,der skal lukkes af helt nede på toppen så den gren er lukket

Jamen, den kan da hive alt det den vil i reedventilerne; hvis der ikke slippes luft ned til dem,
så kommer der vel heller ikke noget igennem til udstødningerne.
Altså vil der bare være et vacuum før reedventilerne, og alt er som på en "normal" motor.

Men selvfølgelig kan man hive et kilo af cyklens vægt ved at fjerne systemet helt  :mrgreen:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...