Forfatter Emne: God tur..  (Læst 2628 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

LSJ

• Roadracer
God tur..
« Dato: Marts 12, 2008, 08:07:11 pm »
Ja jeg kommer jo ikke med igen i år. Sidste år, tja da reste jeg rundt i landet med de høje bjerge, og en stor sandkasse. 2006 ja der kom jeg derover inkl konen, men pga det super dårlige vejr, kom jeg ikke til mødestedet. (Og var ved at vælte på vejen hjem) :cry: :cry:
I år sidder jeg så på kursus i Sønderborg!!!!!!!!!!!  :club: :club: :club: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Håber i får en fremragende tur imorgen. Husk at oploade pics, og om polisen nu har været så selemme som frygtet.
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn

Mr.Bean

• Plastikrocker
Re: God tur..
« Svar #1 Dato: Marts 12, 2008, 09:12:54 pm »

I år sidder jeg så på kursus i Sønderborg!!!!!!!!!!!  :club: :club: :club: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Det er da ikke den værste by at være i  :rolleyes:
Siger en der bor der

LSJ

• Roadracer
Re: God tur..
« Svar #2 Dato: Marts 12, 2008, 09:20:35 pm »
Det var sgu heller ikke sådan ment.... Byen er skam fin, har egentlig tilbragt meget tid hernede. Men ville sgu heller være på Nørrebrogade imorgen, sådan ved 17 tiden!!!!!!!!!!
Blå SV1000S med
Typhoon Ti potter, pipercross stage II filter, og powercomander III USB, Double bobble, fuldkåbe, hugger, ermax sædebund og miniblink.

Hvis røvhuller havde vinger, var min arbejdsplads en lufthavn