Forfatter Emne: Dæktrytksmåler der kan måle HK og 0-100  (Læst 1613 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Dæktrytksmåler der kan måle HK og 0-100
« Dato: November 15, 2007, 08:51:00 pm »
Jeg er faldet over såden en dims til cyklen som kan måle dæktryk, HK og 0-100 km/t tider.

http://www.bits4bikes.dk/group.asp?group=17&sub=6

Er der nogen der har betalt de 2000 kr. (det er lidt dyrt eller hva?) for sådan en og har lidt erfaringer med hvor godt den virker? Jeg syntes det kunne være meget sjovt at kunne se 0-100 tider og der er jo en hvis sikkerhed i at den advarer hvis dæktrykket falder. Men er det noget som man kommer til at bruge som almindelig MCist? Det er jo temmeligt vigtigt at køre med korrekt dæktryk, men man tjekker jo alligevel på tanken engang imellem.

Hva siger I. Er det pengene værd?  :rolleyes:

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: Dæktrytksmåler der kan måle HK og 0-100
« Svar #1 Dato: November 15, 2007, 09:18:39 pm »
How the f... kan den fortælle hvor mange hk ens cykel har???? Så er det vist ved at være farvel til alle de testbænke der er rundt om i landet.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Dæktrytksmåler der kan måle HK og 0-100
« Svar #2 Dato: November 15, 2007, 09:21:43 pm »
 tja - noget i vejen at fylde lidt luft i hver gang du tanker?
0-100? tja skal man vide det? bare løft snuden lidt under acceleration og du er nær det hurtigste den kan ;)
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Re: Dæktrytksmåler der kan måle HK og 0-100
« Svar #3 Dato: November 16, 2007, 11:12:48 am »
Synes nu (hvis det virker selvfølgelig :) ) at dæktryksmålings-delen (det der med ord er så ikke lige mig her til morgen!) er snedig! Jeg hører til dem der ikke er så go' til at huske at få kigget dæktryk - men til 2k kan jeg godt huske at lære at kontrollere trykket når jeg alligevel tanker :)

/bo
MC-løs :-/