Forfatter Emne: kommer rygmærket med posten  (Læst 3196 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: kommer rygmærket med posten
« Svar #15 Dato: November 06, 2007, 12:50:48 pm »
Jeg skulle også lige sluge camelen, men må indrømme at jeg er med på bling bling vognen. Jeg er sikker på at en SV650S med ekstra monteret fuldkåbe vil se rigtig fræk ud. Min kammerats kæreste har netop solgt sin hest (ja sådan én i kød og blod) for at få råd til en MC så de kan cruise sammen. Han har et sort kilo svin K7ér. Hun blev helt vild da hun så en hvid SVér med rødt sæde og vil kun have sådan én. Så enten har den tøse appel eller også er den bare tøset, jeg ved det ikke? Jeg syntes ihvertfald at det er helt ok men en sød blondien på sådan en maskine, det kunne jeg godt se for mig. Så må vi bare håbe at hvid ikke sådan lige med det samme går af mode igen.


Min konklusion er: SV650 i hvid er den fedeste kværn man kan købe for menneske penge og fornuftig forsikring => TIL PIGER!!!

/Ole J
Tror du er havnet i den gale tråd  :wink:

Men jer er 100% enig i din konklusion  :mrgreen:

Min PC gik lige i sort da jeg skulle lægge beskeden op det skulle selvfølgelig være et svar til tråden om den 2008 sv650s i hvid med rødt sæde. Godt at se at mine anstrengelse ikke er spildt bare underligt hvordan indlægget er havnet her.

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031