Forfatter Emne: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(  (Læst 1936 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Dato: November 04, 2007, 12:10:52 am »
Har arbejdet hele dagen og igen fra kl. 2200 af... Ville bare lige læsse noget ynk af... Jeg skal på instruktør kursus ( forsvaret ) fra imorgen til Fredag næsten uge, så skal lige have lavet en masse arbejde inden da jeg har en deadline på mine opgaver som snart runder.. så må lige arbejde igennem.. og så en lørdag aften.. helt alene på hele skansen.... ( sover her så også ) engang i nat.. Er I klar over hvor mange lyde et hus ( bygning ) kan give.. Puhaaaaaaaa .. Bare hold mig vågen og glad... :-)

Hygge hejsa

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Svar #1 Dato: November 04, 2007, 12:23:34 am »
Så er det ikke nu jeg skal skrive, at jeg lige er kommet hjem fra syd Spanien og har været ude og købe det nye Moto GP 07 til min PS2. Så alt hvad der hedder arbejde kan rende mig i denne weekend, for den står på Moto GP 24-7.  :mrgreen:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Svar #2 Dato: November 04, 2007, 12:42:03 am »
Stop med at tude :) - Har arbejde hver weekend fra 1/10->27/11 + de fleste hverdagsaftner :)

At jeg så scorer kassen på det er en anden sag :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Svar #3 Dato: November 04, 2007, 12:52:11 am »
Stop med at tude :) - Har arbejde hver weekend fra 1/10->27/11 + de fleste hverdagsaftner :)

At jeg så scorer kassen på det er en anden sag :)

Fedt nok hvis man score kassen ved det.. Men det gør jeg jo ikke.. Men forhåbentlig et job ( som fastansat ) når jeg fremlægger mit perfekte arbejde... thi hi...Iøvrigt er det jo ikke kun denne aften jeg arbejder.. har sgu godt nok arbejdet meget over de sidste 14 dage... og tilmed sovet på jobbet da jeg bliver sent færdig..  Kan kun stoppe med at tude hvis du kommer med et par tudekiks... Hygge hejsa...

Fra en træt men glad majse

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Svar #4 Dato: November 04, 2007, 12:55:11 am »
Tudekiks er sendt af sted herfra, nyd dem med en kold øl, så er de bedst.  :thumbsup:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Svar #5 Dato: November 04, 2007, 01:31:18 am »
Hey, her er medsammensvorne... sidder også og arbejder om natten hjemmefra, har gjort det de sidste par weekender og skal igen næste weekend. Feee nok, kaffe på kanden, en enkelt øl eller 4 ... jaja..
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Svar #6 Dato: November 04, 2007, 08:10:35 am »
Sååå starter vi på job igen igen :) - sidste måned blev det til 100 overarbejdstimer.. - suk, glæder mig til at få barsel fra 7/12->7/1 :) :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Svar #7 Dato: November 04, 2007, 11:06:20 am »
sidste måned blev det til 100 overarbejdstimer..

who counts??

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Svar #8 Dato: November 04, 2007, 11:39:34 am »
sidste måned blev det til 100 overarbejdstimer..

who counts??

Det system som aflønner mig - heldigvis..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Svar #9 Dato: November 04, 2007, 12:43:23 pm »
tja, jeg arbejder da også en del over, men da det skal afspadseres går jeg på juleferie fra den 23. november... :-)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Svar #10 Dato: November 04, 2007, 04:08:42 pm »
Ville bare lige læsse noget ynk af...

 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Hvis du har lyst Majse, så vil jeg gerne forære dig din egen tråd vi kan lave som sticky, og så kan du ellers bare skrive løs i den. Lidt ligesom en blog, men altså bare en tråd her på forum... Lyder det ikke som en god idé  :wink: :wink: Så kan du bare fyre derud af med ynk og små anekdoter fra den virkelige verden  :orkester: Se det er sgu da service  :angel: :angel:

Jeg mindes stadig dengang du skrev en form for et haiku ( http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=1708.0 ). Dem må de altså skrive igen i din nye tråd. Jeg bidrager lige hurtigt med lidt haiku her, bare få at sætte stemningen:

Vi har det godt nu.
Jeg tror det bliver bedre.
Jeg ved det ikke.


SCARED STIFF
PAYING FOR CONDOMS
WITH A RUBBER CHECK
  :undecided:
« Senest Redigeret: November 04, 2007, 05:33:22 pm af SVea »
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Svar #11 Dato: November 05, 2007, 05:23:44 pm »
Pisse god ide SVea.. den er jeg da med på...  :D :D - men så skal vi da begge have een...

Havde helt glemt det jeg skrev dengang... ( har jeg virkelig skrevet det ) :oops: :D men tja, det kunne jo egentlig godt ligne mig.. En skør med glad Majse...  :D :D

Thi hi... iøvrigt en glad hilsen til jer alle her fra Nymindegab.. ( laaaaaaangt ude ved vesterhavet ) er på instruktørskole og er bare så glad.. Heeeeeeeeeeeeeeerligt liv..  :D - pas på jer selv alle sammen... Imorgen tager jeg sgu løbeskoene på og daffer til vesterhavet og trækker lidt lækker luft.. jylland.. ER fantastisk..  :D


Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Svar #12 Dato: November 05, 2007, 06:16:18 pm »
Pisse god ide SVea.. den er jeg da med på...  :D :D - men så skal vi da begge have een...

Havde helt glemt det jeg skrev dengang... ( har jeg virkelig skrevet det ) :oops: :D men tja, det kunne jo egentlig godt ligne mig.. En skør med glad Majse...  :D :D

Thi hi... iøvrigt en glad hilsen til jer alle her fra Nymindegab.. ( laaaaaaangt ude ved vesterhavet ) er på instruktørskole og er bare så glad.. Heeeeeeeeeeeeeeerligt liv..  :D - pas på jer selv alle sammen... Imorgen tager jeg sgu løbeskoene på og daffer til vesterhavet og trækker lidt lækker luft.. jylland.. ER fantastisk..  :D



tag du bare dine almindelige sko på i bilen, når du kører ud til V.havet, så sviner du ikke dine gummisko i sandet.....  :mrgreen:
   

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: Sidder en lørdag aften og arbejder.. :-(
« Svar #13 Dato: November 05, 2007, 06:25:55 pm »
sidste måned blev det til 100 overarbejdstimer..

who counts??

hvis nogen har været eller er selvstændige, vil de vide overarbejdstimer ikke eksisterer...
- og nej, det er IKKE fordi vi går hjemefter 7½ time..   :blink:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt