Forfatter Emne: Ny SV 1000  (Læst 2379 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

plobber

• Scooterfjæs
  • *
Ny SV 1000
« Dato: Maj 25, 2005, 08:02:50 pm »
Hej SV fans

Jeg hedder Michael og er ..... 48 år - bor i Ålborg - købte sidst spritny SV1000.  Jeg har tidligere kørt på GSX 750 - før HD shovel '72 - kawa z500 (en af de rigtig gamle) og yam rd350 endnu ældre. SV1000 naked er den bedste cykel jeg har haft.
Jeg tager næste uge til messe i München, med cykel på toget, så jeg kan komme lidt op i Alperne når jeg ikke får tiden til at gå i Biergarten..

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Ny SV 1000
« Svar #1 Dato: Maj 25, 2005, 08:11:53 pm »
Citat fra: plobber
Hej SV fans

Jeg hedder Michael og er ..... 48 år - bor i Ålborg - købte sidst spritny SV1000.  Jeg har tidligere kørt på GSX 750 - før HD shovel '72 - kawa z500 (en af de rigtig gamle) og yam rd350 endnu ældre. SV1000 naked er den bedste cykel jeg har haft.
Jeg tager næste uge til messe i München, med cykel på toget, så jeg kan komme lidt op i Alperne når jeg ikke får tiden til at gå i Biergarten..

Lyder som et godt projekt.
Hvis du skal have et par tips til MC-ture i området (Deutsche Alpenstrasse / Bregenzerwald / Allgäu), så kender jeg en del til det. Jeg kørte det tyndt mens jeg boede Konstanz i sydvesthjørnet af Tyskland.
Jeg har vist et endda et par adresser på MC hoteller der tilbyder turforslag liggende...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Koster

• Plastikrocker
Ny SV 1000
« Svar #2 Dato: Maj 25, 2005, 09:47:05 pm »
Hejsan ,
Lyder spændende . Tillykke med cyklen  :D  Jeg er også super tilfreds med min  :P  :P
SV1000 K3 Sølv. Nu med Givi 770A og lakerede sidedæksler og TPS mod.

steen

• Roadracer
    • http://www.mctorsdagsklubben.dk
Ny SV 1000
« Svar #3 Dato: Maj 26, 2005, 09:18:11 am »
Tillykke med cyklen!!!

Kan også kun rose min egen, den er for fed og kørestilen kommer jeg nok ikke væk fra igen :-b selvom jeg tidligere syntes at kåber var det fedeste.
tidligere SV1000 men nu Triumph street triple

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12359

plobber

• Scooterfjæs
  • *
Re: Ny SV 1000
« Svar #4 Dato: Maj 26, 2005, 10:08:51 pm »
Citat fra: nyg
Citat fra: plobber
Hej SV fans

Lyder som et godt projekt.
Hvis du skal have et par tips til MC-ture i området (Deutsche Alpenstrasse / Bregenzerwald / Allgäu), så kender jeg en del til det. Jeg kørte det tyndt mens jeg boede Konstanz i sydvesthjørnet af Tyskland.
Jeg har vist et endda et par adresser på MC hoteller der tilbyder turforslag liggende...