Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Lige et tip til folk som mangler tøj, så så jeg igår at bikx i Næstved havde en hel masse læder og tekstil og sår'n til halv pris, Arlen Ness og Frank Thomas Gør et kup inden sæsonen slutter
Citat fra: Moolex efter Oktober 12, 2007, 01:48:44 pmLige et tip til folk som mangler tøj, så så jeg igår at bikx i Næstved havde en hel masse læder og tekstil og sår'n til halv pris, Arlen Ness og Frank Thomas Gør et kup inden sæsonen slutterså du om der var heldragter..... og måske der også var tilbud på racerstøvler.. ????
Citat fra: Majse efter Oktober 12, 2007, 09:18:48 pmCitat fra: Moolex efter Oktober 12, 2007, 01:48:44 pmLige et tip til folk som mangler tøj, så så jeg igår at bikx i Næstved havde en hel masse læder og tekstil og sår'n til halv pris, Arlen Ness og Frank Thomas Gør et kup inden sæsonen slutterså du om der var heldragter..... og måske der også var tilbud på racerstøvler.. ????du bor 3 min derfra kør selv over og kig...... sløvesen
Det kan være nogle af forummets kortere medlemmer er interesserede?