Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Smølfen efter September 08, 2007, 07:01:21 amHvis jeg lige skal tilføje en enkelt ting, et guldkorn som Luske siger .... så er det at folk generelt kører med alt for høj fjederforspænding, en alt for hårdt opsat affjedring. Den skal være så blød som du overhovedet kan leve med, så hænger dækket i asfalten. Surprise! Alle wannabe sportskørerer kan godt skrue preloaden ned nu Hvor sidder den der Pre-load Er det den lille skrue i bunden af fjederen,eller den på reservoiret eller er det klik-klak-ringen rund om dæmperen?
Hvis jeg lige skal tilføje en enkelt ting, et guldkorn som Luske siger .... så er det at folk generelt kører med alt for høj fjederforspænding, en alt for hårdt opsat affjedring. Den skal være så blød som du overhovedet kan leve med, så hænger dækket i asfalten. Surprise! Alle wannabe sportskørerer kan godt skrue preloaden ned nu
Hvor får man fat i sådan en "ring" til at sætte om forgaflen ?Havde én jeg fik ved et tilfælde, men den blev væk med den gamle cykel ...