Forfatter Emne: Forsikrings fjolser!  (Læst 6089 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Forsikrings fjolser!
« Svar #15 Dato: September 23, 2007, 02:38:45 pm »
Ja man får hvad man betaler for. De fleste gange. Men jeg synes sku at det mindste er at de ved hvad de forsikre. Heldigvis er det også kun min SV der er hos IF. Yamahaen, Celicaen, ulykke, livs- og indboforsikring er hos GF. Dem har jeg aldrig haft problemer med. Og de er ellers meget billige.

Bruger også GF... Men har lige fået papirene på min RF 600... Den har de sat til 986 ccm... Det er da meget friskt i en 600 ccm motor.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Forsikrings fjolser!
« Svar #16 Dato: September 23, 2007, 06:35:09 pm »
Kan være jeg lige skulle kontakte if - har fået police i april, men ingen opkrævning  :innocent:
Jeg tror IF har lidt travlt efter de har indgået aftalen med Suzuki. Der gik (så vidt jeg husker) to måneder før jeg modtog police og opkrævning fra dem.... Forhandleren sagde det ikke var unormalt.

Men det lyder godt nok lidt mystisk du ikke har modtaget opkrævning og police på sammen tid :?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Bjarne Århus

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 45
  • Nu med SV650 S 04/00
Re: Forsikrings fjolser!
« Svar #17 Dato: September 24, 2007, 10:46:27 pm »
Hehe velkommen til IF, din historie lyder rigtig bekendt.
Jeg fik også et godt tilbud, fik min mc indreg 10/8, og hørte så ik mere til dem. Rykkede et par uger efter, der skete intet.
Rykkede så igen i sidste uge, hun kunne ellers se at de HAVDE opsagt den hos Tryg (hvor jeg havde haft en gs500), "hmm jamen øh jeg har aldrig haft den hos Tryg" hvortil hun svarede "nååå jeg kan da også godt se at Tryg har afvist den"  :lmao: :lmao:

Nå men jeg fik så policen i Torsdags, 2000kr for dyr (de lagde lige en ansvar på 1900kr OVENI mit tilbud, som i øvrigt var 600kr forkert) og såå står min årgang 2000 så liiige som en årgang 2007... Men min adresse var da rigtig ! *sukker dybt !*
Så nu venter jeg svar fra dem, da de lige ville undersøge det og så ringe tilbage (ringer nu nok i morgen ).. Savner nu allerede Tryg :-(
We brake for no one..