Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Studsen er ment som støjdæmpning - og sikring imod at du suger dyr og lort med op...
Jeg skal have pipercross på, men stadig med toppen af kassen siddende på sin plads. Jeg gider ikke høre på indsugningsstøj.
Citat fra: Sajmon efter September 14, 2007, 05:55:35 pmJeg skal have pipercross på, men stadig med toppen af kassen siddende på sin plads. Jeg gider ikke høre på indsugningsstøj.okay.... troede ikke lige det var muligt... havde overvejet at få klistret noget lyddæmnings matriale op under tanken som dæmper..... eller evt lave noget som dæmper og stadig giver rette mængde luft... at have kassen på må gå ud over de sidste heste
så kom der pipercross filter....på..venter lige med at høre til senere.... måske sådan et garn vil hjælpe på støjen
Citat fra: langemand efter September 30, 2007, 11:57:45 amså kom der pipercross filter....på..venter lige med at høre til senere.... måske sådan et garn vil hjælpe på støjenHusk så at få den rullet ind også
Jeg har både fjernet gummi dimsen og sat K&N filter på og må sige at min SV1000S brøler virkeligt dejligt. En del af forklaringen kan selvfølgelig være de dobbelt Akrapovic racepotter som sidder på. Når jeg cruiser med min kammerat som har en helt standart SV1000Sk7 kan jeg i hvert fald ikke høre ham overhovedet. Noget super lækkeet er at lave et kivkdown og slippe koblingen lidt hurtigt så prutter den lidt og skræmmer alle søndagsbilisterne. Mvh. Ole