Forfatter Emne: Nogen skal dø!!!  (Læst 4282 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Nogen skal dø!!!
« Dato: Maj 15, 2005, 10:29:54 am »
Og så kom dagen, hvor Fætter endelig fik tid til at nusse lidt om sin den blå dame. Nu skulle hun satme have alt det gode hun fortjente.
Men natten til i lørdags mente nogen åbenbart, at hun ikke fortjente noget min Fætter kunne give hende, og derfor tog de hende i nattens mulm og mørke. Hun holdt i vores bedsteforældres garage i Herlev.

Så hvis nogen af jer skulle få sære, mystiske tilbud på stumper eller ligende fra en blå SV650, ville jeg virkelig sætte pris på, at få et lille nys om dette.
Forestil jer at skulle fortsætte sæsonnen uden jeres damer :-( Vi savner hende sgu meget.

På forhånd tak
Charlotte
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bongers

• Gæst
Nogen skal dø!!!
« Svar #1 Dato: Maj 15, 2005, 10:45:13 am »
Det er sku trist at høre...... utroligt at man ikke kan have noget i fred..

ThomasM

• Plastikrocker
Nogen skal dø!!!
« Svar #2 Dato: Maj 15, 2005, 11:07:25 am »
hmm.. indimellem får man sg indtrykket af det er bedre at ha den holdende på gaden end godt gemt væk.. trist at høre der :(
SV650S K4 Blå/YC2
Mods: suzuki hugger, lucas fender elim, spyball.
Klip: 1.

Capone

• Sandt SVin
Nogen skal dø!!!
« Svar #3 Dato: Maj 15, 2005, 11:25:30 am »
Man kan sku da heller ikke have noget i fred længere. Man bliver gal i hovedet.

Er der nogen helt specielle kendetegn/kombinationer af udstyr man evt. kan holde øje med.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Gixxer Heino

• Plastikrocker
.
« Svar #4 Dato: Maj 15, 2005, 09:36:09 pm »
det er da bare for sygt jeg ville græde snot hvis det var min nullegøj der blev stjålet og fik man fat i svinene ville jeg binde den til en stol og lade mit rottweiler hygge sig med ham.. :twisted:
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: .
« Svar #5 Dato: Maj 15, 2005, 09:48:05 pm »
Citat fra: heino
det er da bare for sygt jeg ville græde snot hvis det var min nullegøj der blev stjålet og fik man fat i svinene ville jeg binde den til en stol og lade mit rottweiler hygge sig med ham.. :twisted:
Hey Rottweiler siger du... Hvad er det for en røver???

Vi har 2...

En 4 års han 69cm 56kg http://cecicat.dk/samson.htm
en 1 års tæve 58cm 37kg http://cecicat.dk/mega.htm
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Gixxer Heino

• Plastikrocker
Re: .
« Svar #6 Dato: Maj 15, 2005, 11:09:20 pm »
Citat fra: Jannik
Citat fra: heino
Hey Rottweiler siger du... Hvad er det for en røver???

Vi har 2...

En 4 års han 69cm 56kg http://cecicat.dk/samson.htm
en 1 års tæve 58cm 37kg http://cecicat.dk/mega.htm

hej jannik min er også 4 årig han og han er kæmpe stor jeg ved ikke hvad han vejer men grande det er han meget bred over skulder og hoved,men bidsk er han ikke,en god dreng med et brutalt udseende men god som dagen er lang "hvis han kan lide dig".. :lol:

det er ellers nogle pæne eksemplarer du har der..
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Nogen skal dø!!!
« Svar #7 Dato: Maj 16, 2005, 11:10:48 am »
Tak  :wink:  ja det er nu nogle dejlige vagthunde...

SVea måske i skulle anskaffe et par af sådan nogle i fremtiden. :shock:

Det er noget pis at folk ikke kan lade tingene være hvor de hører til, Var den ikke låst????
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Alex

• Administrator
  • Sandt SVin
Nogen skal dø!!!
« Svar #8 Dato: Maj 16, 2005, 01:46:05 pm »
Citat fra: ThomasM
hmm.. indimellem får man sg indtrykket af det er bedre at ha den holdende på gaden end godt gemt væk.. trist at høre der :(

Ja, det kunne faktisk godt tænkes..   :?

jeg er sgu ked at høre at det blå lyn er væk !!

det kan godt være at det bare er mig...  ...men om jeg begriber hvorfor folk GIDER at stjæle en motorcykel..  ??  
dem der stjæler en motorcykel har efter min opfattelse IKKE forstået kulturen ved at køre MC, hvad enten det så er en kinesiske 150 ccm til 10.000 kr eller en Harley til 400.000 kr..

vi er et fællesskab, der bør stå sammen når vi kan og skal..
vi er jo "jaget-vildt" nok i forvejen. -på vejen og uden for vejen.

jeg ved godt at vi ikke alle sammen kan være Bon-kammerater, og der er jo også visse "motorcykel-entusiaster" m. rygmærker, der ikke lige ligger inden for nævnte kategori.

skulle man smide lortet, så er det altså dén risiko man tager hver gang man sætter sig op.
kontakt forsikringen hvis man har sådan én.  eller tape stumperne sammen og kør videre når kroppen er klar igen, og køb de fornødne stumper i de omkringliggende lande.
og hvis man ikke lige kan finde ud af det eller håndtere det, så er der masser der gerne hjælper til..

for mit vedkommende kan det næsten ikke gå værre end 20 -25.000 kr
..det er prisen for en HEL cykel i Tyskland !
og ellers er Ebay din ven !
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Nogen skal dø!!!
« Svar #9 Dato: Maj 16, 2005, 03:49:35 pm »
Ifølge min fætter, så skulle hendes kendetegn være en Hugger i sort og en ekstra kort bagskærm fra Hamicad.

Hun stod på et stativ og det har de simpelthen trillet hende ud af garagen på og op i en kassevogn. Endda uden at lave en eneste ridse på vores morfars bil, som hun stod lige ved siden af.

Og det er som om, at det er bedst at have cyklerne stående frit fremme. Da min kærestes stod i en p-kælder var der også nogle, der forsøgte at løbe med hende, men i offentligheden har de åbenbart mere fred.

Nu skal min fætter så i gang med forsikringen og se hvad de har at sige. Og uanset om han får den blå tilbage eller det bliver en ny dame han får sig, så vil han i hvert fald have sporings system på. Nogen der har erfaring eller kender noget til det??

Tusind tak for hjælpen og de medfølende ord gutter!!!!
Charlotte
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Nogen skal dø!!!
« Svar #10 Dato: Maj 16, 2005, 03:59:01 pm »
Citat fra: SVea

så vil han i hvert fald have sporings system på. Nogen der har erfaring eller kender noget til det??

Maj nummeret af Motor havde en test af omkring otte sporingssystemer, ganske vist til biler, men Dantrack var også med og deres system bruges også til MC'er.
Måske var det et kig værd...?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Nogen skal dø!!!
« Svar #11 Dato: Maj 19, 2005, 03:06:43 pm »
:evil:  Andres MC'ere (og kærester er  :wink: ) er sgu noget man holder poterne fra  :!:

:idea:  Det burde straffes på linie med hestetyveri i det vilde vesten.  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Bjerregaard

• Scooterfjæs
  • *
Nogen skal dø!!!
« Svar #12 Dato: Maj 20, 2005, 04:22:40 pm »
Tror selv jeg vil ha satelit sporing se fx. http://www.dantrack.com Har jo ikke kasko på min så det ville jo være fint og hente SVinet med et bat hvis der er nogen der tror det er deres...  

Men på den anden side ville jeg nok ikke kunne styre mig hvis jeg fandt ham.... :?

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Nogen skal dø!!!
« Svar #13 Dato: Maj 20, 2005, 09:25:38 pm »
Citat fra: Bjerregaard

Men på den anden side ville jeg nok ikke kunne styre mig hvis jeg fandt ham.... :?

Ja, og montér så trackeren på misdæderen! Forsikringsselskabet ville nok kigge lidt når de finder ham i sydhavnen med en motorplæneklipper om halsen... :twisted:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson