Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Sperik efter September 13, 2007, 11:39:00 pmCitat fra: Nick efter September 13, 2007, 10:03:44 pmSå hopper jeg osse ind i Kampen..Jeg er i lære som elektriker... 3års lærling, blev helt vild med det efter jeg var ude og køre med Alex i praktik + han introducerede mig til det pragtfulde miljø med SVinene... Der er nu heller ikke noget som en kværn med 90 graders faseforskydning - husk nu bare, at det hedder "den forreste og bagerste" cylinder og ikke fase R & S, når du skal til service - ellers kigger mekkeren underligt på dig !Gad vide hvor mange epilepktrikere der kører Laverda/Triumph ..... og kigger da lidt på sådan en 3 cylindret..
Citat fra: Nick efter September 13, 2007, 10:03:44 pmSå hopper jeg osse ind i Kampen..Jeg er i lære som elektriker... 3års lærling, blev helt vild med det efter jeg var ude og køre med Alex i praktik + han introducerede mig til det pragtfulde miljø med SVinene... Der er nu heller ikke noget som en kværn med 90 graders faseforskydning - husk nu bare, at det hedder "den forreste og bagerste" cylinder og ikke fase R & S, når du skal til service - ellers kigger mekkeren underligt på dig !Gad vide hvor mange epilepktrikere der kører Laverda/Triumph
Så hopper jeg osse ind i Kampen..Jeg er i lære som elektriker... 3års lærling, blev helt vild med det efter jeg var ude og køre med Alex i praktik + han introducerede mig til det pragtfulde miljø med SVinene...
Citat fra: Alex efter September 14, 2007, 12:29:18 amCitat fra: Sperik efter September 13, 2007, 11:39:00 pmCitat fra: Nick efter September 13, 2007, 10:03:44 pmSå hopper jeg osse ind i Kampen..Jeg er i lære som elektriker... 3års lærling, blev helt vild med det efter jeg var ude og køre med Alex i praktik + han introducerede mig til det pragtfulde miljø med SVinene... Der er nu heller ikke noget som en kværn med 90 graders faseforskydning - husk nu bare, at det hedder "den forreste og bagerste" cylinder og ikke fase R & S, når du skal til service - ellers kigger mekkeren underligt på dig !Gad vide hvor mange epilepktrikere der kører Laverda/Triumph ..... og kigger da lidt på sådan en 3 cylindret.. Skal den fine R6'er skiftes til en 675
Citat fra: steen efter September 14, 2007, 07:51:57 amCitat fra: Alex efter September 14, 2007, 12:29:18 amCitat fra: Sperik efter September 13, 2007, 11:39:00 pmCitat fra: Nick efter September 13, 2007, 10:03:44 pmSå hopper jeg osse ind i Kampen..Jeg er i lære som elektriker... 3års lærling, blev helt vild med det efter jeg var ude og køre med Alex i praktik + han introducerede mig til det pragtfulde miljø med SVinene... Der er nu heller ikke noget som en kværn med 90 graders faseforskydning - husk nu bare, at det hedder "den forreste og bagerste" cylinder og ikke fase R & S, når du skal til service - ellers kigger mekkeren underligt på dig !Gad vide hvor mange epilepktrikere der kører Laverda/Triumph ..... og kigger da lidt på sådan en 3 cylindret.. Skal den fine R6'er skiftes til en 675 ..hehe.. vi får se..