Forfatter Emne: Langelinie  (Læst 2292 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Vinholt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 36
Langelinie
« Dato: September 06, 2007, 10:13:33 am »
Jeg var for et stykke tid siden på langelinie en tur med biken en aften, og så en stor samling dejlige maskiner. Jeg har også set at der herinde i forummet er mange der snakker om linien.
Mit spørgsmål er simpelthen, er det noget der forekommer hver aften, at der er bikes der samles på linien, eller er det en bestemt ugedag el?
K4, Special Corona lakering, blankpolerede og delvist lakerede fælge, LeoVince potter, luftfilter og oplagte blinklys.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17665&ipc=65340

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Langelinie
« Svar #1 Dato: September 06, 2007, 10:16:57 am »
Jeg var for et stykke tid siden på langelinie en tur med biken en aften, og så en stor samling dejlige maskiner. Jeg har også set at der herinde i forummet er mange der snakker om linien.
Mit spørgsmål er simpelthen, er det noget der forekommer hver aften, at der er bikes der samles på linien, eller er det en bestemt ugedag el?
hvis vejret er godt.. så er der cykler på linien !

ja det er en hverdagsforteelse.. så keder du dig, og vejret er godt, så er der altid mennesker på MC'ere derude

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Langelinie
« Svar #2 Dato: September 06, 2007, 10:18:32 am »
jeg selv kigger som regl forbi efter arbejde - det holder altid et par stykker altså når vejret er til det
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Langelinie
« Svar #3 Dato: September 06, 2007, 12:31:09 pm »
Men ellers så er der vel Tirsdagsturene som ofte går fra Gladsaxe til Linien... Se under Træf og Ture...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4