Forfatter Emne: Ca pris ?  (Læst 2223 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mortenx

• Gæst
Ca pris ?
« Dato: Maj 18, 2005, 12:40:40 pm »
Hejsa alle!

Skriver denne besked her og ikke i salg for at spare på pladsen derinde ;)

Er der nogen som er gode til en ca pris hvis man skulle sælge sin Sv650S K4 standard som er 1 år gammel og har kørt ca 15000km og overholdt alle services... har kun kørt lange ture.

Martin021

• Plastikrocker
Ca pris ?
« Svar #1 Dato: Maj 18, 2005, 01:29:04 pm »
82.00-85.000??

MEN HVORFOR SÆLGER DU DEN!?  :shock:
Sort SV650S K5, baghugger, egosæde, typhoon råberør, pipercross luftfilter, spyballalarm, fuldkåbe og meget andet godt :_)

Mortenx

• Gæst
Ca pris ?
« Svar #2 Dato: Maj 19, 2005, 12:04:23 am »
Fordi jeg ikke lige tænkte mig om da jeg købte den sidste år, jeg kører ca 90km om dagen 6 dage om ugen, så med den fart skal den til service ca 3 til 4 gange om året og det sjove ved at køre på motorcykel er så småt ved at være væk.
Før i tiden kørte jeg kun 17km om dagen og der var der tid til småture osv, nu er det ren transportmiddel og ingen tid til andet end at køre til og fra arbejde + at den må stå stille når der er frost og vinter også koster det yderligere penge til offentlig transport og 12 timers arbejdsdag/transport istedet for de ca 10 timer jeg bruger hvis jeg selv kørte hehe.

Så derfor vil jeg sælge den så hurtigt som muligt så der er en anden som kan få gavn af det gode vejr :)

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Ca pris ?
« Svar #3 Dato: Maj 19, 2005, 08:46:20 am »
Der var tilfældigvis en der spurgte mig i går om jeg kendte en der havde en ny model SV til salg.
Hvis du PM'er mig dit telefonnr. og/eller email, så kan jeg sende det videre til ham  :)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)