Forfatter Emne: Tab af pacekeeper  (Læst 7369 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Tab af pacekeeper
« Svar #15 Dato: August 23, 2007, 11:45:38 pm »
Hvordan ser sådan en fister ud??? Eller man når selvfølgelig dårligt at se den inden den flyver af.  :?
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

sømand

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 135
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Re: Tab af pacekeeper
« Svar #16 Dato: August 24, 2007, 08:57:35 am »
www.pacekeeper.dk der kan i se hvad det er for en fætter.

Fik en lang snak med producenten i går, som forklarede alt muligt som kunne være galt.

Til sidst blev vi enige om at jeg kunne få en ny for 500 kr og at han så skulle monterer den for mig så jeg var sikker på at den sidder som den skal.

Nu skal jeg bare have svinet til Vejle (bor selv i hjørring, Nordjylland), men har en bror som skal på kursus på Fyn, så må han sku tage cyklen derned.

MVH Sømanden
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Tab af pacekeeper
« Svar #17 Dato: August 27, 2007, 11:18:09 am »
Fik en lang snak med producenten i går, som forklarede alt muligt som kunne være galt.

Til sidst blev vi enige om at jeg kunne få en ny for 500 kr og at han så skulle monterer den for mig så jeg var sikker på at den sidder som den skal.

MVH Sømanden
Det synes jeg faktisk er et udmærket kompromis  :D Hatten af for det  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Lasse1982

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 561
Re: Tab af pacekeeper
« Svar #18 Dato: August 27, 2007, 11:28:43 am »
Ja det var da et godt tilbud du fik der.  :respekt:
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

sømand

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 135
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Re: Tab af pacekeeper
« Svar #19 Dato: August 29, 2007, 07:54:53 pm »
Ja tak jeg fik jo lavet den fine aftale med producenten at han skulle monterer en ny for mig. Snakkede med ham mandag aften og aftalen var at min bror (jeg selv er lige taget ud og sejle) kørte fra Hjørring til Vejle tirsdag morgen og var ved ham kl 08.00.

Min bror fandt adressen og var der kl 07.50. Han ringede på og der var ingen hjemme. Der stod både bil og motorcykel i indkørslen, så han ringede til ham flere gange uden held. Soveværelsesvinduet stod åbent og han kunne fra indkørslen høre at der blev snorket godt igennem. Flere gange forsøgte han at komme i kontakt med ham spaden uden held.

Så det endte med at han måtte køre væk derfra igen.

Senere ringede producenten og sagde at han var frygtelig ked af at han havde sovet over osv.

For helvede en klaphat........... Hvad der nu skal ske aner jeg ikke, men jeg har ikke meget til overs for www.pacekeeper.dk

MVH en lidt sur sømand
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

Lasse1982

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 561
Re: Tab af pacekeeper
« Svar #20 Dato: August 30, 2007, 11:51:15 am »
Ja tak jeg fik jo lavet den fine aftale med producenten at han skulle monterer en ny for mig. Snakkede med ham mandag aften og aftalen var at min bror (jeg selv er lige taget ud og sejle) kørte fra Hjørring til Vejle tirsdag morgen og var ved ham kl 08.00.

Min bror fandt adressen og var der kl 07.50. Han ringede på og der var ingen hjemme. Der stod både bil og motorcykel i indkørslen, så han ringede til ham flere gange uden held. Soveværelsesvinduet stod åbent og han kunne fra indkørslen høre at der blev snorket godt igennem. Flere gange forsøgte han at komme i kontakt med ham spaden uden held.

Så det endte med at han måtte køre væk derfra igen.

Senere ringede producenten og sagde at han var frygtelig ked af at han havde sovet over osv.

For helvede en klaphat........... Hvad der nu skal ske aner jeg ikke, men jeg har ikke meget til overs for www.pacekeeper.dk

MVH en lidt sur sømand

Det er sku da pisse træls sådan noget :thumbsdown: :thumbsdown:
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Re: Tab af pacekeeper
« Svar #21 Dato: August 31, 2007, 10:13:58 am »
Prøv at kontarkte http://motorcykler.dba.dk/ de er vist nok i gang med en test af pacekeeper.
Her: http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=45927
Anders
Suzuki GS500E 96