Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Busted Men indrøm det bare ! Du er bare misundelig, over at det ikke er dig der fik ideen, med at sætte ringe i patværk
Citat fra: B2 efter August 30, 2007, 09:33:12 amBusted Men indrøm det bare ! Du er bare misundelig, over at det ikke er dig der fik ideen, med at sætte ringe i patværk Gu er jeg så Men når det gælder om at komme med idéer til patudsmykning til mænd og billedtagning af mænd, der omfavner hinanden, så må jeg nok se dig slået af dig B2 Så du kan jo være stolt, hver gang du ser på halvnøgne mænd med erigerede udsmykkede nipples, og tænke at de er inspireret af dig
Jeg vidste, at B2 havde en skjult dagsorden med alt hans Carbon halløj han står og laver nede i sin skumle, mørke kælder med gardinerne trukket for
Citat fra: SVea efter August 30, 2007, 09:45:52 amCitat fra: B2 efter August 30, 2007, 09:33:12 amBusted Men indrøm det bare ! Du er bare misundelig, over at det ikke er dig der fik ideen, med at sætte ringe i patværk Gu er jeg så Men når det gælder om at komme med idéer til patudsmykning til mænd og billedtagning af mænd, der omfavner hinanden, så må jeg nok se dig slået af dig B2 Så du kan jo være stolt, hver gang du ser på halvnøgne mænd med erigerede udsmykkede nipples, og tænke at de er inspireret af dig bare fordi HC ik vil la dig komme i nærheden med noget spidst eller skarpt
Nej, for hjemme hos os, er det HC der kommer i nærheden af mig med noget spidst og skarpt