Forfatter Emne: Hvor får man svinet rullet?  (Læst 2457 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MUUNK

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Hvor får man svinet rullet?
« Dato: August 29, 2007, 10:59:31 pm »
Jeg har fået mig et par nye potter på Svinet, men den skulle jo gerne rulles ind, så den får den rigtige benzin/luft blanding. (Når jeg giver den gas, og omdrejningerne kommer op over 8000, så "hugger" den i det (nogen der ved om det er for lidt luft eller benzin egentlig??  :shock: ))
Luftfilter er standard forresten, og har ikke tænkt mig at skifte det.

Jeg bor i Næstved, så hvor i verden kan jeg få rullet den ind?
Kawasaki ZX10-R 07´ sort ;-)

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Hvor får man svinet rullet?
« Svar #1 Dato: August 29, 2007, 11:19:42 pm »
fa.moto
vordingborg mc
holtug mc
det var lige de nærmeste jeg kunne komme på...
   

Damage

  • Gæst
Re: Hvor får man svinet rullet?
« Svar #2 Dato: August 30, 2007, 07:57:25 am »
Jeg skiftede potter for et år siden og her fik jeg den "rullet" hos F.A Moto-sport og de justerede den originale ECU til at give 5% mere benzin. De justere med en Yoshimura box som er en lidt grov justering, den kan max justere
+/- 10%, og det er fint hvis du bare har skiftet potter. Min SV´er kørte fint med den justering.

Nu har jeg lige skiftet luftfilter til Pipercross og derfor skal den justeres igen. Denne gang får jeg den "rullet"
hos KJ Motorcykler. De kan justere den originale ECU uden begrænsninger og justere ved forskellige rpm, det
er en meget mere præcis justering og det er nødvendigt hvis du også skifter filter.

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Hvor får man svinet rullet?
« Svar #3 Dato: August 30, 2007, 09:35:51 am »
Der er også Mr. Dyno i Haslev - hvis du kan leve med noget ventetid :)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Hvor får man svinet rullet?
« Svar #4 Dato: August 30, 2007, 11:03:16 am »
Jeg har fået mig et par nye potter på Svinet, men den skulle jo gerne rulles ind, så den får den rigtige benzin/luft blanding. (Når jeg giver den gas, og omdrejningerne kommer op over 8000, så "hugger" den i det (nogen der ved om det er for lidt luft eller benzin egentlig??  :shock: ))
Luftfilter er standard forresten, og har ikke tænkt mig at skifte det.

Jeg bor i Næstved, så hvor i verden kan jeg få rullet den ind?

Dot-E i Haslev (Hos Mr. Dyno himself) - der er bare flere måneders ventetid og så er han også nok den dyreste/bedste i DK. Jeg giver 4200 for at få lavet en komplet dobbelt-mapping med en PCIII USB.

Ellers er der åbent hus hos Herlev MC her i weekenden hvor KJ Motorcykler kommer med en testbænk. Der kan du få maskinen rullet MEGET BILLIGT http://www.herlevmc.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=11

KJ tager normalt 1200 for at rulle en standart Suzuki ECU boks - men lur mig om ikke de giver lidt rabat til arrangementet.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Damage

  • Gæst
Re: Hvor får man svinet rullet?
« Svar #5 Dato: August 30, 2007, 11:09:27 am »
Jeg har fået mig et par nye potter på Svinet, men den skulle jo gerne rulles ind, så den får den rigtige benzin/luft blanding. (Når jeg giver den gas, og omdrejningerne kommer op over 8000, så "hugger" den i det (nogen der ved om det er for lidt luft eller benzin egentlig??  :shock: ))
Luftfilter er standard forresten, og har ikke tænkt mig at skifte det.

Jeg bor i Næstved, så hvor i verden kan jeg få rullet den ind?

KJ tager normalt 1200 for at rulle en standart Suzuki ECU boks - men lur mig om ikke de giver lidt rabat til arrangementet.

Det koster 1200,- at "åbne" ECU´en, herefter koster det den tid der bliver brugt på rullen. Jeg tror ikke at de justere
til åbent hus hos Herlev MC, det tager min 1-2 timer pr mc at justere den ind. Men man kan jo få den rullet og se
hvordan den kører. KJ tog 300,- for en tur på rullen da de var til scandinavian bike meet.