Så har jeg rullet knap 1000 km på min nye Sukiyaki, og den har kørt ca. 17 km/l - primært landevej/bykørsel, og det er vel ok.
De første 800 (sådan da !) var svære. Det er næsten umuligt at holde nålen under 5500 o/min.
Nu går det bedre, og fluemorderen skal til første service om et par dage nede i Farsø.
Der er vist noget med, at den bliver mappet om ved 1000 km service.
Den har også gået ujævnt ved knap 4000 o/min. - det føles som den går magert, men min fornuft siger mig,
at det burde være omvendt under tilkøring.
Altså, at den burde få rigeligt brændstof til køling under tilkørsel. Men hvad ved jeg om dét
Hvad er jeres erfaringer med tilkøring af en K7, og er der ændring at spore efter første service ?
Jeg er allerede begyndt at kigge efter plasticdele (plov/hugger mv.), luftfilter, PCIII og underseat udst.
Hvorfor er det lige, at man kun kan få underseat til K3 eren ?
Der er ellers nogle fede Ixilpotter her
http://www.ixil.com/images/GALLERY/unx.jpg De skal koste 300,- £ + 30,- £ i porto for to potter, og så må jeg selv bikse noget rustfri sammen mellem forrørene og potterne.
Lyder det som en nogenlunde fair pris ?
Mvh. Erik