Forfatter Emne: Fordele og ulemper ved SV650? Hvad er en fair pris??  (Læst 7034 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lasse1982

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 561
Re: Fordele og ulemper ved SV650? Hvad er en fair pris??
« Svar #30 Dato: August 11, 2007, 04:37:13 pm »
Så er det afgjort det bliver en sv. Var lige nede og kigge lidt på Er6-f og Er-6n.... Og på den ene mc var der masser af rust. Det så ud til at det var der hvor bag fjederen er spændt fast til stellet. Men det havde så løbet ned at hele mc'en. Selv udstødningen var fuld af det. Det virker sku ikke særlig godt at en helt ny mc ser sådan ud. :?
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Fordele og ulemper ved SV650?
« Svar #31 Dato: August 13, 2007, 07:24:07 am »
Ja de to sidste er vist de mest realistiske priser, hentede selv en 04 model tysker (1 reg. 4/2005) dog uden kåbe men til ca 28K kr. km 5800.....
SørenG
Hvad måtte du give i afgift??
sørenG
Ca. 43 af de store.....
Sådan ca. 71 i alt?  :shock: Det var da billigt!
Jeg har lige fået vurderet min K3'er med 9500km på bagen helt standard og står som fabriksny. Skal give 39000,- Gav 26000 for cyklen incl nyt kædekit, nyt batteri, komplet tøj, batterilader, MC garage, førstehjælpskit, bagsvingerhæver og sikkert noget jeg ikke kan huske.. Husk at lægge 2-3000 oveni til hent af cykel og toldsyn osv...

Også en rigtig fornuftig pris..... man kan da sige at det var HELE pakken du fik fat i der....  :D
Minhavde den fejl at Tyskerne har glemt at skrive modelår på reg.attesten og derfor er førstr reg. kommet på som modelår, dvs. 2005 og så synes jeg faktisk prisen er OK. De var ikke til at hugge eller stikke i, men prisen er fair (så fair som de danske afgifter nu engang er  :twisted:  )

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!