Forfatter Emne: Hvordan man gratis får 3 liter benzin og tankpigens nummer…  (Læst 1808 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Var ude på en lille aftentur i går; den klassiske op og ned af strandvejen.
På vejen skulle der lige fyldes lidt saft på dyrene så vi svinger ind på HyX i Hellerup.
Jeg stikker studsen i tanken og trykker på ’aftrækkeren’. Så sker det sjove: Der kommer benzin, meget benzin. Og det kommer ikke ud af studsen, men lige op over, der hvor gummiet starter. Resultatet udebliver da heller ikke, for da den ikke vil stoppe med at pumpe bliver hele SVinet badet i benzin; ja, jeg selv og standeren skal selvfølgelig også have en tur.  :shock: Tankpigen kommer løbende og undskylder mange gange.
Vi får nogle bløde klude til at tørre efter med og SVinet får en nænsom aftørring.
For sat.. hvor den stinker. Heldigvis virker fjernbetjeningen til alarmen stadig på trods af at den også havde fået et strint, og jeg får startet op efter benzinen er dampet nogenlunde af…
Jeg får selvfølgelig hendes telefonnummer i tilfælde af at der skulle være sket noget.

Ved nogen af jer om benzin evt. kan skade sædet eller andet?

PS. selv isen på Linien smagte af benzin bagefter  :mrgreen:

SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Hvordan man gratis får 3 liter benzin og tankpigens nummer…
« Svar #1 Dato: Juli 24, 2007, 11:49:12 am »
Ikke uvæsenligt - fik du hendes privatnummer eller tankstationes? - og var hun lækker?? :D

Lakken har vidst ikke så godt af at være badet i benzin - så en vask og en gang voks/lakforsegling ville jeg nok overveje kraftigt!!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Hvordan man gratis får 3 liter benzin og tankpigens nummer…
« Svar #2 Dato: Juli 24, 2007, 01:50:34 pm »
Det var ellers lidt af en oplevelse... Kunne forestille mig at jeg nok ville finde situationen en smule ubehagelig hvis jeg pludselig fandt mig selv og svinet badet i benzin!

Det var da godt at der ikke skete mere end som så  :D Og... Vi vil se billeder af tankpasseren og have rapport fra 1. date! 8)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Hvordan man gratis får 3 liter benzin og tankpigens nummer…
« Svar #3 Dato: Juli 24, 2007, 02:01:56 pm »
Det var ellers lidt af en oplevelse... Kunne forestille mig at jeg nok ville finde situationen en smule ubehagelig hvis jeg pludselig fandt mig selv og svinet badet i benzin!

Det var da godt at der ikke skete mere end som så  :D Og... Vi vil se billeder af tankpasseren og have rapport fra 1. date! 8)
bare smut ud forbi HyX Hellerup ^^


::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Damage

  • Gæst
Re: Hvordan man gratis får 3 liter benzin og tankpigens nummer…
« Svar #4 Dato: Juli 24, 2007, 02:33:30 pm »
Det er da godt at der ikke skete mere end det....den situation er faktisk pisse farligt, hvis benzinen antænder fordi det rammer forrørene på
udstødningen så bliver der altså PANIK!!!  :shock:

Benzin er ikke godt for lakken, vask mc´en grundigt som Jesper rigtigt skriver.  :)

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: Hvordan man gratis får 3 liter benzin og tankpigens nummer…
« Svar #5 Dato: Juli 24, 2007, 02:49:05 pm »
Det er da godt at der ikke skete mere end det....den situation er faktisk pisse farligt, hvis benzinen antænder fordi det rammer forrørene på
udstødningen så bliver der altså PANIK!!!  :shock:

Benzin er ikke godt for lakken, vask mc´en grundigt som Jesper rigtigt skriver.  :)

Jeps, det var godt jeg kun havde kørt et par km, så den ikke stod og var rødglødende....

Jeg smutter forbi bilxperten på vej hjem senere og køber noget mcshampoo og voks. Kan det betale sig at købe noget med farve i, eller er det spild af penge når den ikke har nogen ridser? Bah... sælgeren kan sq sælge mig det dyreste når det er til SV'eren  :innocent:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...