Forfatter Emne: Så kom der ridser i "glæden"  (Læst 1936 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ReconDK

• Søndagskører
  • **
Så kom der ridser i "glæden"
« Dato: Juli 11, 2007, 11:20:50 am »
Så kom der sku ridser i "glæden"

Var ved at smøre min kæde lidt fra den modsatte side, den skulle bare lige have lidt olie og jeg gad ikke finde løfteren frem... Ville lige flytte SVen en halv meter frem, men da jeg stod på den modsatte side skred støttebenet væk og min splinternye SV tippede over da jeg ikke havde nok vægt til at holde igen  :( NEDTUR  :( Den positive side er at umiddelbart ser det ud til at håndtaget tog stødet og de ridser er ikke så slemme... Men spørg lige om jeg var sur på mig selv bagefter for min skødesløshed  :brok:

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
Re: Så kom der ridser i "glæden"
« Svar #1 Dato: Juli 11, 2007, 11:46:40 am »
Man skal sgu være opmærksom på det støtteben. Men jo man er vildt arrig når man laver sådan en gang lort med en ny cykel, har dog ikke lagt min ned på den måde endnu. Men jeg har lært at man ikke kan dreje 90 gr. i langsom fart med en bag på.... Heldigvis på en græsplæne  :shock:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Jacob

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Juli 11, 2007, 02:59:27 pm »
Kender følesen!!!
Har selv lige lagt min ned i lørdags. Med 2 km/t!!!! :x
Skal have omlakeret min bundkåbe og skiftet forbremsegreb og blinklys.... Ved hvor hidsig man kan blive på sig selv!  :brok: :brok:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
« Svar #3 Dato: Juli 11, 2007, 03:12:14 pm »
Man skal sgu være opmærksom på det støtteben. Men jo man er vildt arrig når man laver sådan en gang lort med en ny cykel, har dog ikke lagt min ned på den måde endnu. Men jeg har lært at man ikke kan dreje 90 gr. i langsom fart med en bag på.... Heldigvis på en græsplæne  :shock:

har ved at lave samme trick, da jeg med en dårlig venstre ankel havde svært ved at støtte imod  :| men jeg redede heldivis min store kærlighed fra at få skrammer.... Kæresten derimod fik et mindre shock  :mrgreen:

On topic - Fandme ærgeligt! Føler med dig  :cry:

palle SV1000N K6

• Søndagskører
  • **
« Svar #4 Dato: Juli 11, 2007, 03:29:46 pm »
Har prøvet det samme under vask. Jeg nåede at afbøde lidt af faldet - men koblingsgrebet knækkede. Den var 1 måned gammel på det tidspunkt. Sidenhen har jeg altid lige rykket den i halen, for at være helt sikker på at den står sikkert.

GSX1400, K7

Nick

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Juli 11, 2007, 03:38:22 pm »
Jeg har været ved at tabe min et par gange.. man skal lige rykke den en halv meter og så tror man støttebenet er helt nede. :club:

Heldigvis de gange det har været sket, har jeg nået at gribe den. Synes man lære at tjekke efter om den står ordenligt... :lmao:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

ReconDK

• Søndagskører
  • **
« Svar #6 Dato: Juli 12, 2007, 11:07:25 am »
Det er sjovt som de fleste styrt sker ved sådan lav fart eller stilstand. Har hørt om det før og nu må jeg konstatere at der nok er noget om det... Et lille plaster på såret er det da at der er andre med samme oplevelser.  :undecided:

slowhand30

• Plastikrocker
« Svar #7 Dato: Juli 12, 2007, 03:15:37 pm »
2 gange med min gamle XJ600 :

1) ikke engang kørt på den endnu (manglede kortet)...og skulle have den op på centerstøttefod, og prøvede dette med begge hænder på styret, og den tippede til den ene side...klask ....husk derfor at hvis i har centerstøttefod at have en hånd på styret og en i bagenden
2) Skulle dreje meget skarpt i næsten stilstand...klask

dragstarSVin

• Søndagskører
  • **
« Svar #8 Dato: Juli 12, 2007, 07:22:27 pm »
 :lmao:
REAL BIKER SV 1000 K7

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #9 Dato: Juli 12, 2007, 07:48:55 pm »
Surt show, men HEY Zouk's er lavet til at få bank.   :respekt:
Jeg har en kammerat med en 929 Fireblade der lige har lavet samme trick. Den slog hul på motordækslet og blødte al olien ud  :shock: :shock: :shock: :shock:  WTF!!!?????

8) Nælz
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(