Forfatter Emne: Så er den gal igen. Michlelin Dæk...  (Læst 2109 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jesper

• Plastikrocker
Så er den gal igen. Michlelin Dæk...
« Dato: Juli 11, 2007, 10:05:38 pm »
Så lige denne artikkel http://fpn.dk/motor/mc/article1005649.ece ang. Dæk nu er der fler tilfælde med bagdæk.. produceret i Spanien og det er mit  :tie:  Så skal lige se efter revner og produkt nr i morgen. Er der nogen her der har haft problemer med bagdæk.

« Senest Redigeret: Juli 11, 2007, 10:07:57 pm af jesper »
SV 1000s K3 sølv Xenon 6000K

Tejs

• Scooterfjæs
  • *
Re: Så er den gal igen. Michlelin Dæk...
« Svar #1 Dato: Juli 11, 2007, 11:49:14 pm »
Her ikke haft problemer endnu, men skal da lige undersøge sagen i morgen, da jeg selv har made in Spain på baghjulet. Sådan noget lort.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #2 Dato: Juli 12, 2007, 10:15:20 am »
Jeg har set andre dæk smide slidbanen... tror bare der er lidt meget fokus på Michelin for tiden.

og hvem har kontrolleret at nordmanden har kørt med korrekt dæktryk, med sin fuldt lastede MC på langtur !?!? og hvor gamle var hans dæk ? (pilot road er mig bekendt et temmeligt gammelt dæk efterhånden - har været i produktion i mange år)

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #3 Dato: Juli 12, 2007, 10:19:10 am »
Det var godt nok pilot sport han kørte på, og det er standard på SV1000 og jeg har ikke hørt om andre som har smidt slidbanen på dem...  :rolleyes:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Juli 12, 2007, 10:27:28 am »
Ja og ham der tommy, skriver også ofte ting på et løst grundlag - men han pisker en stemning op

Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Kenny

• Roadracer
« Svar #5 Dato: Juli 12, 2007, 11:06:36 am »
ja lad os bare køre videre, der kan sikker ikke forekomme produktions fejl på kendte dæk  :lmao: :lmao:

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Juli 12, 2007, 11:34:49 am »
jo det kan der da, men uerfarne (som der står i artiklen at normanden var) kan også køre rigtig mange km med forkert dæktryk, især med oppakning.

At skrive " Den unge nordmand fortæller desuden, at også andre fra hjemlandet havde haft problemet med Michelin for- og bagdæk" uden at sige hvilke problemer er da at råbe ulven kommer, er det ikke ?? Det skurer sku lidt i mine ører ihvert fald. Hvis nogle andre fra hjemlandet har haft lignende problemer, fatter jeg da ikke at han er taget på langtur med et dæk magen til..... mon ikke det er de tilbagekaldte dæk der sniger sig ind i artiklen  ???

Mvh
GD
« Senest Redigeret: Juli 12, 2007, 11:42:34 am af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #7 Dato: Juli 12, 2007, 12:58:31 pm »
Det er godt at vi kan gennemskue en artikel..  og ikke tage en artikel for facts.. Artikler er til for at få os til at læse.. og man skal ikke tro på alt hvad man læser..

----
jannik, ja, lidt for hurtig da jeg skrev ... så kalder vi det pilot sport..  (det er rigtigt, road har et helt markant andet mønster..)

Kilosfau

• Gæst
« Svar #8 Dato: Juli 12, 2007, 02:23:01 pm »
Det var godt nok pilot sport han kørte på, og det er standard på SV1000 og jeg har ikke hørt om andre som har smidt slidbanen på dem...  :rolleyes:

På min SV 1000 sad der Pilot Road og på flere af dem jeg har set hos min forhandler sidder der alt muligt, Dunlop, Michelin Road og Bridgestone - har dog aldrig set Pilot sport....  :undecided:

Jeg synes at det ligner en hetz - gad vide hvad konkurrenten har betalt for den omgang mudderkastning  :loser:

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #9 Dato: Juli 12, 2007, 03:00:30 pm »
Sorry det er kun SV1000s der er født med sport og SV1000 med road  :thumbsup: :innocent:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing