Forfatter Emne: Få betalt dine fartbøder op til 10.000 for 950.- / år  (Læst 2391 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Få betalt dine fartbøder op til 10.000 for 950.- / år
« Dato: Juli 09, 2007, 08:28:19 pm »
http://fartklubben.dk/

Det lyder næsten for godt til at være sandt - så det er det nok også  :afro:

Synes egentlig ikke om ideen - det bliver med 112% toyota-garanti misbrugt af de HELT forkerte typer.  :loser:
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
Re: Få betalt dine fartbøder op til 10.000 for 950.- / år
« Svar #1 Dato: Juli 09, 2007, 09:12:55 pm »
Lyder som en dyr løsning, hvis man ikke får bøder tit...
Mon ikke det ville betale sig bedre at spare pengene op, end at sende dem til fartklubben?
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Keltringer

• Søndagskører
  • **
  • SV ROXS !!!!
« Svar #2 Dato: Juli 09, 2007, 09:32:56 pm »
Sys godt nok det lyder som et fup nummer...
Nytter jo ikke de dækker 4 bøder hvis man får klip de første 3 gange  :lmao:
Mon de så evt dækker en ny køreprøve  :lol:
Suzuki Sv650s-K3 / Burning Copper Metal / Xenon 6000k / Yoshimura TRS Carbon

Se den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13580&ipc=53085

Kristensen

• Søndagskører
  • **
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7347
« Svar #3 Dato: Juli 10, 2007, 11:01:40 pm »
Jeg har set at man også kan få dækket op til 4 p-bøder om året for kun 400 kr... Ham der har lavet det her firma (eller klub eller hvad det nu er) kender vidst ikke til KBH's P-vagter  :police:, for den ordninger giver i hvert fald hurtigt underskud..... Hvis jeg havde sådan en dækning på min nuværende forsikring, ville jeg nok ikke tænke så meget over bøden næste gang jeg smed bilen på et hjørne i KBH....

Konklusion: Hvis det lyder for godt til at være sandt, ja så er det nok også det  :angel:

Han lukker sikkert biksen, så snart der er nok personer, der har indbetalt penge til ham......  :club:

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Juli 11, 2007, 10:32:48 am »
Så det i nyhederne i går - politiet var ikke just imponeret. Det sjove ved sådan en "kreativ" idé er, at gutten (og de tilkommende medlemmer) ikke fatter at politiets fartkontrol er til for at værne om folks sikkerhed... ikke for at stjæle deres penge.

Men hvis den ligefrem også dækker parkeringsafgifter... så kan det være interessant :D
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Bo

• Sandt SVin
  • DFM
« Svar #5 Dato: Juli 11, 2007, 10:46:44 am »
politiets fartkontrol er til for at værne om folks sikkerhed... ikke for at stjæle deres penge.

Er da vist i bedste fald en sandhed med modifikationer :/ Jeg ser dem tit og ofte stå steder hvor det er en pengemaskine frem for andet... Jeg kan kun gå ind for hastighedskontrol, men så skal det sq være for trafiksikkerheden og ikke for at tjene penge!

Mine P-bøder ville jeg til gengæld rigtig gerne ha' betalt :)

/bo
MC-løs :-/

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Juli 11, 2007, 11:02:05 am »
Jeg tror aldrig man kan argumentere for, at det er en pengemaskine. Så længe man følger den angivne færdselslov (som i øvrigt er ret simpel), har man intet at frygte :) Derimod kan det sagtens være et irritationsmoment - men det er der så meget der kan være i dag.

Præcis som med militæret er det vigtigt at hver enkelt individ ikke begynder at tage stilling til tingene, men blot følger ordrer. Sådan er færdselsloven også indrettet. Fælles spilleregler. Begynder man selv at vurdere, at "denne dejlige lige vej" sagtens kan magte 100 km/t trods det angivne zone 40 km/t. Ja, så går det nok galt en dag. Og hvem bærer så ansvaret?

Det er det samme med folk, der kører uden forreste nummerplade - de ligger jo nærmest på knæ for at få et girokort. Tumlinge.
Folk der bare VIL omgåes loven, er farlige for os andre!

:police:
« Senest Redigeret: Juli 11, 2007, 11:08:24 am af Kondi »

Tidligere kørt:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

teamupsidedown

• Roadracer
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
« Svar #7 Dato: Juli 11, 2007, 11:41:16 am »
politiets fartkontrol er til for at værne om folks sikkerhed... ikke for at stjæle deres penge.

Er da vist i bedste fald en sandhed med modifikationer :/ Jeg ser dem tit og ofte stå steder hvor det er en pengemaskine frem for andet... Jeg kan kun gå ind for hastighedskontrol, men så skal det sq være for trafiksikkerheden og ikke for at tjene penge!

Mine P-bøder ville jeg til gengæld rigtig gerne ha' betalt :)

/bo
X2
En foto vogn der står på en landevej en aften og blinker alt der kører 85 og der over er altså mere en pengemaskine end en sikkerheds foranstaltning.
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Juli 11, 2007, 12:01:22 pm »
Tja, nu kører man jo 80... eller?  :blink:

Tidligere kørt:

teamupsidedown

• Roadracer
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
« Svar #9 Dato: Juli 11, 2007, 02:03:24 pm »
Tja, nu kører man jo 80... eller?  :blink:

joo, og man larmer ikke, man holder til højre på vejbanen, man kører ikke med langt lys om dagen, man overhaler ikke uden først at blinke ud og derefter ind :whatever:
Jeg ved ikke med dig, men i min styrthjelm er der ikke plads til glorie :angel:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Thyren

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #10 Dato: Juli 13, 2007, 01:49:35 pm »
Fik forklaret lidt om det igår, de dækker ikke alle fart og parkeringsbøder. Det er faktisk ganske få fartbøder de dækker, vis du køre for hurtigt i fx tætbebyggelse dækker de ikke, mht parkeringsbøder dækker de heller ikke vis det fx er fordi man holder for tæt på hjørner osv, så er vist ikke meget andet end en pengemaskine han har gang i der.