Jeg vil bare høre om nogen herinde, har erfaring med at ha et barn bag på jeres SVér. Vi vil gerne til at ha vores to børn med på lidt længere ture, men da jeg har fået sænket sædet på min SV´650,sidder den ældste af drengene simpelhen ikke godt bagpå ( han er ni år). Jeg ligger jo lidt ind over tanken og jeg fylder ikke så meget på mit sæde, og med det mellemrum der så er mellem mit sæde og bagsædet igen, bliver der en hel del luft melllem mig og min søn, dvs, at han ikke sidder tæt op af mig, men nærmest hænger op af mig med hans overkrop. Så de for kun lov til at komme med på meget små ture, for selvom de begge har fuldt udstyr af god kvalitet og både jeg og min mand køre med nyrebælter med håndtag i siderne, de kan holde fast i med deres hansker på, så syntes jeg slet slet ikke det er sikkert og heller ikke behageligt nok for ham.Vi har nu prøvet to forskellige børnsæder, men det hjælper ikke rigtigt, da de skal monteres helt bagerst på sædet. hvilket jo ikke gir´mindre afstand mellem os. Jeg er vild glad for min motorcykel og jeg vil enorm gerne ha´min dreng bagpå, så der er både sikkert og behageligt for ham( manden har snakket lidt om at vi kunne skifte min motorcykel ud, men der ville jeg være frygtelig ked af)...... Kan nogen gi et godt råd?