Forfatter Emne: Billigste bolton potter??  (Læst 8872 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

KingGlostrup

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 9
Re: Billigste bolton potter??
« Svar #30 Dato: Juni 03, 2007, 12:37:54 pm »
Jeg er egentlig også mest stemt for carbon, det er let og bliver ikke sindsygt varmt.  Men er der ikke noget med at carbon-potter har det med at gå i stykker når de er monteret på jeres to-pattede v-maskiner??

Hvorfor skulle de det ? altså gå i stykker fordi de sidder på en v'er ?

Jeg har lige monteret en Carbon på min, og min kammerat har en i rustfrit.

Der er forskel på lyden, men jeg kan ikke melde mig i koret af dem som mener at lyden ved Carbon skulle være mere skrattende.

tværtimod syntes jeg at lyden er dybere end ved den rustfrie potte, det samme siger min kammerat dog uden at forstå det.

Cyklerne er godt nok ens, på nær at min er en smule nyere.

Mvh KG


Jeg har snakket med en tysker der gør meget i Leo Vince. Han fraråder carbon til V2 da han har mange reklamationer at de ikke kan holde til det tryk som en V2 laver (de bliver slået i stykker)
Har ikke selv erfaring med Carbonpotter, hverken på V2 eller R4, R2...... det er hans ord....


SørenG

Så er det godt at min er en Devil :-)

Så kan man jo altid håbe på at deres Carbon er bedre ?

Vi får se hvad som sker.

Dog ville jeg syntes det var vildt hvis den rystede udstødningen i stykker på en gademaskine, bare fordi at det er en V2, så meget ryster den sgu heller ikke.

Mvh KG

palle SV1000N K6

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 82
Re: Billigste bolton potter??
« Svar #31 Dato: Juni 11, 2007, 03:46:34 pm »
Jeg har kørt 3000 km med Leo Carbon - ingen problemer, de virker OK og lyder godt og ser godt ud.
Jeg kunne dog forestille mig at Carbon ikke er den bedste løsning ift. Titan og rustfri (alu), men jeg synes det ser nice ud ift. en helt sort SV´er. De har ikke kostet meget mere end 1 sæt dæk (4.000 for et sæt carbon), så hvis de skulle skiftes efter 15.000-20.000 km overlever vi nok det også.
GSX1400, K7