Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Meget kan man beskylde min Den Brede for, men den har aldrig slået dyr større end edderkopper og bænkebiddere ihjel
Citat fra: SVea efter Juni 07, 2007, 07:42:25 amMeget kan man beskylde min Den Brede for, men den har aldrig slået dyr større end edderkopper og bænkebiddere ihjel Tror du ! !Har du set Gixx for nylig ?
Tag dig ikke af dem SVea, det hedder "sin" hund, så det er slet ikke din hund der er kilet fast i den brede!
Citat fra: Dommeren efter Juni 07, 2007, 12:33:13 pmTag dig ikke af dem SVea, det hedder "sin" hund, så det er slet ikke din hund der er kilet fast i den brede! Nu du siger det !Det ligner mere Luske
Citat fra: B2 efter Juni 07, 2007, 12:38:31 pmCitat fra: Dommeren efter Juni 07, 2007, 12:33:13 pmTag dig ikke af dem SVea, det hedder "sin" hund, så det er slet ikke din hund der er kilet fast i den brede! Nu du siger det !Det ligner mere Luske WTF Er det Luske jeg har mellem ballerne... Jeg synes nu også at den lugtede mere end den plejede...
(jeg tror SVea og Luske skal lege med B2's telt barduner til Sankt hans hos Maribo MC)
Citat fra: Luske efter Juni 07, 2007, 05:02:13 pm(jeg tror SVea og Luske skal lege med B2's telt barduner til Sankt hans hos Maribo MC)Lyder kinky't - det er vidst godt at man ikke kommer sådan nogle fine steder