Forfatter Emne: Hjælp til oplysning af Mallorca  (Læst 1802 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Hjælp til oplysning af Mallorca
« Dato: Juni 05, 2007, 12:06:23 pm »
Er der nogen der ved hvordan vejret ca er på Mallorca i Juni mdr.. og er vandet så varmt at man kan bade.. Jeg har søgt og søgt på nettet men kan kun finde noget hvor vejret er omkring de 25 grader.. men er vandet mon varmet nok op ....

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Hjælp til oplysning af Mallorca
« Svar #1 Dato: Juni 05, 2007, 12:32:37 pm »
HM som har boet der siger:

Det er ikke så man ligger og svømmer rundt i dagesvis, men det minder om når det er varmest i DK. (vandtemp på 20-21grader)

Hvis man tager til alcudia så er der lavvandet og derved er vandet varmere (og det er mere børnevenligt hvis Tobias skal med)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #2 Dato: Juni 05, 2007, 01:29:52 pm »
Har ændret .... Jeg tager til Tyrkiet med Tobias den 16. Juni. ( idag 31 grader dernede ). Om lidt over en uge.. Rejsen er bestilt.... Jubiiii varme og sol og dejligt vand.. Glæder mig.. trænger til at slappe af.... Og tobias glæder sig....  :D

Brian Lund

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Juni 05, 2007, 01:59:04 pm »
Jeg var i Alcudia fra den 6. Juni for et par år siden. Når solen skinnede var vejret kanon, tilpas varmt til at man kunne ligge og tage sol uden at man blev monster stegt og den uopvarmede pool var fin. Havvandet dyppede jeg kun lige tærene i da jeg blev afskrækket over hvor salt det var forrige gang jeg var der, det smager ikke særligt godt.

SV1000S K6 - blå.

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #4 Dato: Juni 05, 2007, 04:09:40 pm »
Er der nogen der ved hvordan vejret ca er på Mallorca i Juni mdr.. og er vandet så varmt at man kan bade.. Jeg har søgt og søgt på nettet men kan kun finde noget hvor vejret er omkring de 25 grader.. men er vandet mon varmet nok op ....

http://www.google.dk/search?hl=da&newwindow=1&q=vejret+p%C3%A5+mallorca+i+juni&as_q=vandtemperatur

Sværere var det ikke  :wink: (mere til en anden gang, har set du har droppet destination)
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"