Forfatter Emne: korte vandring på gear skift ?  (Læst 1731 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ottedk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
korte vandring på gear skift ?
« Dato: Maj 25, 2007, 12:52:59 am »
Hej alle

er dette muligt på en sv1000 sk7, syntes at min vandring til skift er for lang, er jo egenligt bare den lodrette arm som skal have en anden vandring men ved ikke om det findes.


Allan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 73
Re: korte vandring på gear skift ?
« Svar #1 Dato: Maj 25, 2007, 07:19:32 am »
Skift gear armen ud med en fra en TLR det skulle hjælpe. Her er et link  http://www.suzukisv1000.com/index.htm

Installed the TLR shift link Thursday afternoon. All I can say is what a difference. The shifter is much firmer and more positive. If you shift clutchless it is a must. Just watch your first few downshifts after making the change, they happen quick.

This took about five minutes and the use of one 10mm wrench for the whole job.

This will also make it possible to switch to the one up five down GP shift pattern without having to modify any of the stock parts.

I shift clutchless most of the time and it certainly has allowed me to avoid missing shifts even when taking it easy. The only down side, for me anyway, is I have still haven't gotten the touch for finding neutral on the first try from first. I usually hit second then have to come back down.

Allan
sv1000n med lidt pynt.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: korte vandring på gear skift ?
« Svar #2 Dato: Maj 25, 2007, 03:30:45 pm »
Jeg mener, dette emne har været oppe tidligere (ellers har jeg set det et andet sted), men er nødt til lige at spørge alligevel...
Kan det lade sig gøre at lave samme nummer med en oldschool SV?
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...