Forfatter Emne: Bolignød  (Læst 1506 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Haugen

• Sandt SVin
  • Bike: andet
Bolignød
« Dato: Maj 27, 2007, 08:01:47 pm »
Ja, det er heldigvis ikke mig det drejer sig om, men min papniece mangler et sted at bo i København pr. begyndelsen eller midten af august. Hendes budget er omkring 3000 kr, dog max. 3500 kr.
Hun håber at blive optaget på RUC så hun kan få et kollegieværelse, men skulle det glippe har hun et problem...
Smid mig en PM hvis i hører om en lejlighed eller et værelse til leje så formidler jeg kontakt til hende.
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Benjii

• Roadracer
Re: Bolignød
« Svar #1 Dato: Maj 29, 2007, 10:36:40 am »
Hmm vil bare ønske.. held og lykke.. syntes boligmarket er dyrt og umuligt pt...   :brok:  selv med penge på bogen - en fornuftig mdr udbetaling fra fast arbejde.  :shock: + ekstra jobs og minus gæld  :club:
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

unimann

• Søndagskører
  • **
« Svar #2 Dato: Maj 29, 2007, 11:18:29 pm »
jeg kunne muligvis godt tilbyde hende et værelse... dog ikke det største der er set...men det kan da bruges indtil hun måske finder et der er bedre.
jeg bor i kr. hyllinge...bus dir. til roskilde st.

kan fanges på 61638200

Haugen

• Sandt SVin
  • Bike: andet
« Svar #3 Dato: Maj 30, 2007, 02:17:11 pm »
Fedt tak, jeg har ladet det gå videre. :thumbsup:
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl