Forfatter Emne: Derfor elsker jeg mit kilosvin ...  (Læst 2304 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kilosfau

• Gæst
Derfor elsker jeg mit kilosvin ...
« Dato: Maj 19, 2007, 05:59:57 pm »
Her i dag efter 80 lidt matte transport km nærmede jeg mig min bopæl og blev pludselig overhalet indenom i en rundkørsel af en Honda CBR600RR .. lynhurtigt besluttede jeg mig for at den slags udbrud om min bedstefar kørsel gad jeg ihvertfald ikke finde mig i så derfor fik den noget gazzz....   :whatever:

Efter 3 rundkørsler med brede dobbeltsporede veje og kun let trafik drejede vi hver sin vej og jeg fik lige et vip med benet som tak for racet...  :afro:

Storsmilende og med en god portion selvfed-hed og "nøj-min-kværn-er-fed" attitude fortsatte jeg lidt med min vanvidskørsel og trak i ægte MotoGP stil en powerwheelie i 3. gear 100 m efter en rundkørsel  :whipped:

Det overraskede mig faktisk lidt da powerwheelies ikke normalt er noget som jeg kører rundt og laver og slet ikke i 3. gear .. har tit læst andre gøre det samme men har altid tilskrevet det min lidt morfar-agtige kørestil og det faktum at jeg er i 0,1 ton klassen men i dag havde jeg tanktasken på og sad derfor nok lidt mere oprejst og bagud end jeg plejer men lige da jeg gik ind i 3. gear med ca 8.000 vindinger på V2'ere strakte den sig fuldt ud og løftede fordækket over en strækning på hvad jeg vil tro var ca 50 m  :mrgreen:

Jeg ælllsker mit kilosvin  :twisted:

GTI

• Sandt SVin
  • Go big or go HOME!
Re: Derfor elsker jeg mit kilosvin ...
« Svar #1 Dato: Maj 19, 2007, 06:12:11 pm »
Sånne historier liker man..;) Som når jeg klarte å holde unna for en ZX6R med min "gamle" SV650S over noen svingete veier...
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)

Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Kenneth P

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Maj 19, 2007, 08:31:49 pm »
Det gir helt kriller i maven og lyst til at komme ud og give den max gaaaas :thumbsup:

Der er ik noget federe end når man vrider den af forbi de 7000rpm og ved man har ramt det der max-acc-punkt, snuden letter sig kontrolabelt og baghjulet bare bliver ved med at bide, så kunne man ha lyst til at hænge der for evigt med adrenalinen pumpende rundt på fuldt blus :respekt: :respekt:

Jeg er dælme også glad for mit store SVin :mrgreen:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Maj 19, 2007, 09:35:03 pm »
Det gir helt kriller i maven og lyst til at komme ud og give den max gaaaas :thumbsup:

Der er ik noget federe end når man vrider den af forbi de 7000rpm og ved man har ramt det der max-acc-punkt, snuden letter sig kontrolabelt og baghjulet bare bliver ved med at bide, så kunne man ha lyst til at hænge der for evigt med adrenalinen pumpende rundt på fuldt blus :respekt: :respekt:

Enig... Det kan næsten ikke siges smukkere.... :orkester:  Og den bliver kun endnu federe hvis den er gearet lidt ned  :mrgreen: :mrgreen:

Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #4 Dato: Maj 20, 2007, 01:03:42 am »

Me2!!! Og også min MC....   :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #5 Dato: Maj 20, 2007, 02:05:09 am »
jeg orker ikke at opremse alle de fordele der er ved "vores"/alles kilosvin for jeg kunne fortsætte i ugevis:
den er rar og tilgivende , kan sætte stort set alle racere på plads, og så går den langt på en liter 92 oktan...  den kan lowside , highside, pooowerslide, lave stooppise , wheeeeeeilies, burne, lyde som en kutter og som en motogp racer, woobbble, køre med små tøser og store tøser, lave de ondeste brændere, toure, transportere b2 til og fra arbejde!, være billig i driftsomkostninger!!!!, og så ser den bra ut!!

Keltringer

• Søndagskører
  • **
  • SV ROXS !!!!
« Svar #6 Dato: Maj 23, 2007, 06:24:10 pm »
jeg orker ikke at opremse alle de fordele der er ved "vores"/alles kilosvin for jeg kunne fortsætte i ugevis:
den er rar og tilgivende , kan sætte stort set alle racere på plads, og så går den langt på en liter 92 oktan...  den kan lowside , highside, pooowerslide, lave stooppise , wheeeeeeilies, burne, lyde som en kutter og som en motogp racer, woobbble, køre med små tøser og store tøser, lave de ondeste brændere, toure, transportere b2 til og fra arbejde!, være billig i driftsomkostninger!!!!, og så ser den bra ut!!

Kaqn kun give dig ret... Har haft min 650´er i to måneder og den spiller bare max.. Dælme en lækker cykel.  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Suzuki Sv650s-K3 / Burning Copper Metal / Xenon 6000k / Yoshimura TRS Carbon

Se den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13580&ipc=53085

Canidae

• Plastikrocker
« Svar #7 Dato: Maj 23, 2007, 08:23:40 pm »
...  den kan lowside , highside

Og det er noget du sætter pris på?  :huh:
Henfør til overskriften: Derfor elsker jeg...
« Senest Redigeret: Maj 24, 2007, 11:29:28 am af Canidae »
SV 650S K5 i ægte rød :-)
WP fjedre, Pilot Power, Hamicad Fender Eliminator, Crash Bongs, Pipercross, Powercommander, og Yoshimura TRS komplet

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #8 Dato: Maj 23, 2007, 09:23:29 pm »
...  den kan lowside , highside

Og det er noget du sætter pris på?  :huh:

næh....

Havenissen