Så kommer der lige et *BUMP*-indlæg her...
Da jeg i sin tid startede denne post, skrev jeg at prisen (i fald vi skal have live musik) vil komme til at koste madprisen + ca. 100,- kroner. Hvis vi regner med et madbudget i stil med sidste år, plus måske en smule uforudsete udgifter samt inflation, så vil vi ende på noget i omegnen af 160,- til 180,- kroner pr. deltager. Jeg vil gerne, om alle interesserede meget snart vil skrive sig på her i tråden, med navns nævnelse, og samtidig være klar til at indbetale beløbet i løbet af (sandsynligvis) den næste måneds tid. Dette er for at få et overblik over, om SVinefesten i det hele taget har råd til at få liveband. Grunden til at der skal være en forholdsvis tidlig sidste-dato, er selvsagt at Frank & Co. skal have mulighed for at finde noget andet at lave, i det tilfælde at der ikke er nok tilmeldte.
Skulle det vise sig, at økonomien løber ud i sandet mht. livemusik, så går vi selvfølgelig bare ned i pris, således at vi får en SVinefest ligesom sidste år, hvor man blot betaler for maden.
Så kom frisk, SVende og SVeninder! Nu er det op til jer, om vi skal have en fed fest, eller om det skal være en VIRKELIG FED FEST!