Forfatter Emne: DynoKit !! (rockerborgen) part 2  (Læst 4447 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen) part 2
« Dato: Juni 06, 2005, 01:11:21 pm »
Når Pwee – jeg er klar til Woodruf key..  :D  :D

Oxygen siger at han er frisk på hele pakken (dyno stage 2, BMC race luftfilter og så en woodruf key). Tror også at Ole S er frisk på at få monteret sit… og tror at Kashhhhhhhhhh vil pille lidt ved sin SV.

Så synes vi skal finde en dag om cirka 2-3 uger ???? Sidst nået vi det på en hverdag fra kl 17 – så mon ikke vi kan det igen… men jeg er også frisk på at smide en lørdag eller søndag efter det..

Oxygen skal først have sit sendt fra HJS – så man kan få noget med hvis man vil… og man er meget velkommen til at komme og få det monteret (Vallensbæk – 20km syd for KBH)

Hvis folk melder tilbage, vil jeg sørge for pakninger og olie – samt lidt til halsen !!

Hvis en eller to, bare vi chikaner de ældre medborger på vejen – skal man være velkommen… men på eget ansvar – Pwee sked i bukserne da, en ældre dame, svinge sin næve efter ham – bag sin køkkenvindue…..  sådan husker jeg det  :wink:  :wink:

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
DynoKit !! (rockerborgen) part 2
« Svar #1 Dato: Juni 06, 2005, 03:18:57 pm »
jeg har monteret alt mit .


 Ole S.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen) part 2
« Svar #2 Dato: Juni 06, 2005, 03:21:52 pm »
Ole S-  virker det og hvad synes du om det ??

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
DynoKit !! (rockerborgen) part 2
« Svar #3 Dato: Juni 06, 2005, 04:21:24 pm »
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, den virker mere kvik, det hjalp efter den var ude og blive justeret og rullet.

Ole S
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

Mad M

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen) part 2
« Svar #4 Dato: Juni 06, 2005, 04:43:25 pm »
Citat fra: ole s
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, den virker mere kvik, det hjalp efter den var ude og blive justeret og rullet.

Ole S


Du virker ikke så overvældet glad....? :)

Jeg har monteret hele pakken på min, og må sige den er blevet noget sjovere....  :D
Der er ikke sket ret meget på toppen, men giver du gas fra 3000 omdr. så sker der en DEL mere end før....

Og så skal vi ikke glemme LYDEN!!!  :twisted:

Venter på at de får min rullet ved CVP i Horsens, kom ellers derop i torsdags, men der var der en føler der var stået af på rullefeltet... :cry:

Jeg fik min rullet før jeg lavede ændringerne også, så er spændt på at sammenligne de to udskrifter...
Skulle gerne blive en gang i denne uge....

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
DynoKit !! (rockerborgen) part 2
« Svar #5 Dato: Juni 06, 2005, 05:53:33 pm »
Så er aftrækket kommet tilbage fra Mad M tak Jesper, tak, jeg gir en stift.

I sætter en dato, når folk er klar.....

//Per
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

kashhh

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 199
DynoKit !! (rockerborgen) part 2
« Svar #6 Dato: Juni 06, 2005, 11:49:12 pm »
Bongers.. ja, jeg vil gerne pille ved min SV, men det bliver ikke med dynokit og filter denne her gang..  Det bliver nok men en pudseklud :idea:  :!:

Kom til at lave et lille uheld for et par dage siden.  :?  Ramte bagenden af en bil da jeg skulle sætte igang  :cry:  :oops: Keglet
Må hellere ligge et par jyske dollars til side for den lille skade.

 :arrow:  lille ridse
Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
DynoKit !! (rockerborgen) part 2
« Svar #7 Dato: Juni 07, 2005, 09:29:28 am »
Citat fra: kashhh
Bongers.. ja, jeg vil gerne pille ved min SV, men det bliver ikke med dynokit og filter denne her gang..  Det bliver nok men en pudseklud :idea:  :!:

Kom til at lave et lille uheld for et par dage siden.  :?  Ramte bagenden af en bil da jeg skulle sætte igang  :cry:  :oops: Keglet
Må hellere ligge et par jyske dollars til side for den lille skade.

 :arrow:  lille ridse
UPS.... Det var med flyttebilen ik??? Sådan noget pis!!! :roll:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen) part 2
« Svar #8 Dato: Juni 07, 2005, 09:34:19 am »
:shock:  :shock: lort... men skal en Seat ikke se sådan ud  :?  :wink:

Hvis det hjælper har jeg en kollega der parkeret i sin garages – men havde glemt at hans racercykel (1500kr) var på taget af bilen  :cry:

Det var så cykel, garages og biltag – der lige fik sig en tur  :oops:  :cry:  :oops: - men det gør man jo kun en gang...

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
DynoKit !! (rockerborgen) part 2
« Svar #9 Dato: Juni 07, 2005, 09:43:51 am »
Citat fra: Bongers

Hvis det hjælper har jeg en kollega der parkeret i sin garages – men havde glemt at hans racercykel (1500kr) var på taget af bilen  :cry:

Det var så cykel, garages og biltag – der lige fik sig en tur  :oops:  :cry:  :oops: - men det gør man jo kun en gang...
:mrgreen: For satan da hvis man bare havde været der med et camera!!!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen) part 2
« Svar #10 Dato: Juni 07, 2005, 09:56:25 am »
Han er holdt op med at grine - i fredags regnet det ind i hans bil  :D  :lol:  :D

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
DynoKit !! (rockerborgen) part 2
« Svar #11 Dato: Juni 07, 2005, 10:15:03 am »
Citat fra: Bongers
Han er holdt op med at grine - i fredags regnet det ind i hans bil  :D  :lol:  :D
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing