Hey folkens...
Ja, så er det i dag, at der er sidste frist for indbetaling via netbank til vores fest. Mange har allerede betalt, og jeg ved, at nogle har betalt, men de venter bare på at blive overført til min bank
Men indtil videre mangler jeg betalinger for omkring 20 deltagere. Som skrevet før, så kan nogle have betalt, men hvis de har en anden end Danske Bank, vil der måske gå en dag eller 2, før jeg kan se det.
Hvis nogle af uransagelige årsager ikke kan nå, at indbetale i dag, vil i så ikke være søde at sende mig en PM, og så ser vi på, hvad vi så gør
Da vi alle er mere eller mindre voksne mennesker, vil jeg ikke sende en reminder ud til folk i en PM om at betale.
Men endnu engang må jeg opfordre folk til at se på deltager listen, om jeg nu har fået skrevet jer på som betalende. Da jeg stadig er på stærke smertestillende piller, er det ikke umuligt, at jeg kan have klokket i det
Dette mener jeg desværre seriøst. Jeg gør mit bedste for at holde styr på tingene, men jeg er lidt groggy, så det kan gå i ged for mig
Håber ingen tager dette indlæg ilde op, det er i hvert fald venlig ment
God weekend til alle