Forfatter Emne: Gear indikator  (Læst 6119 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

capstardk

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 375
Gear indikator
« Dato: April 12, 2007, 11:06:28 pm »
Hej
Har også fået sådan en monteret på min K1 SV`er, men den virker desværre kun til og med 4 gear, det er nok gået galt med kalibreringen af sættet????
Nogen der har erfaringer med montering på K1`er(Ikke plug and play som fra 03 og frem)
/Casper
« Senest Redigeret: April 12, 2007, 11:13:00 pm af capstardk »

jimstar

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 110
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3628
Re: Gear indikator
« Svar #1 Dato: April 15, 2007, 01:22:16 am »
Hej
Har også fået sådan en monteret på min K1 SV`er, men den virker desværre kun til og med 4 gear, det er nok gået galt med kalibreringen af sættet????
Nogen der har erfaringer med montering på K1`er(Ikke plug and play som fra 03 og frem)
/Casper

Forgår programeringen ikke på samme måde, hvor du så vel skal køre og gør det og mon ikke det er der problemet er ???

capstardk

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 375
Re: Gear indikator
« Svar #2 Dato: April 15, 2007, 10:14:15 am »
Hej
Har også fået sådan en monteret på min K1 SV`er, men den virker desværre kun til og med 4 gear, det er nok gået galt med kalibreringen af sættet????
Nogen der har erfaringer med montering på K1`er(Ikke plug and play som fra 03 og frem)
/Casper

Forgår programeringen ikke på samme måde, hvor du så vel skal køre og gør det og mon ikke det er der problemet er ???
Den skal have feks 2000 omdr i frigear og så nulstilles med stel, derefter 1 med samme omdr osv.
Men den virker kun op til 4 og det fatter jeg ikke :cry:

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Gear indikator
« Svar #3 Dato: April 15, 2007, 10:19:17 am »
Hej
Har også fået sådan en monteret på min K1 SV`er, men den virker desværre kun til og med 4 gear, det er nok gået galt med kalibreringen af sættet????
Nogen der har erfaringer med montering på K1`er(Ikke plug and play som fra 03 og frem)
/Casper

Forgår programeringen ikke på samme måde, hvor du så vel skal køre og gør det og mon ikke det er der problemet er ???
Den skal have feks 2000 omdr i frigear og så nulstilles med stel, derefter 1 med samme omdr osv.
Men den virker kun op til 4 og det fatter jeg ikke :cry:

Hvilken gear indikator er det?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

capstardk

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 375
Re: Gear indikator
« Svar #4 Dato: April 15, 2007, 10:46:31 am »
Det er en Geartronic med sencor GT200 som skal bruges på K1 modellerne.

jimstar

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 110
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3628
Re: Gear indikator
« Svar #5 Dato: April 16, 2007, 09:48:59 am »
Det er en Geartronic med sencor GT200 som skal bruges på K1 modellerne.

Tror du skal prøve at tage kontakt til dem der hvor du har købt den, det lyder jo som om du gør det rigtige når du kan få den til at programere op til 4 gear   :?

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Gear indikator
« Svar #6 Dato: April 19, 2007, 02:13:22 pm »
Jeg har en Gipro gearindikator, den er plug and play og den virker bare. Pisse nemt.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

capstardk

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 375
Re: Gear indikator
« Svar #7 Dato: April 19, 2007, 03:46:53 pm »
Jeg har en Gipro gearindikator, den er plug and play og den virker bare. Pisse nemt.
Yep, men du har også den nye model...Min er en K1`er (Den rigtige) :D :innocent: :lol:

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Gear indikator
« Svar #8 Dato: April 22, 2007, 03:32:06 pm »
Jeg har en Gipro gearindikator, den er plug and play og den virker bare. Pisse nemt.
Yep, men du har også den nye model...Min er en K1`er (Den rigtige) :D :innocent: :lol:

Havde jeg ikke luret - Sorry... Ved ikke lige hvem der laver en der kan bruges uden problemer, så.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

palle SV1000N K6

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 82
Re: Gear indikator
« Svar #9 Dato: April 23, 2007, 11:14:08 am »
Jeg har lige installeret en Biketronix (www.biketronix.nl) på min kones GS500E K6. Den virker OK. Jeg måtte "lære" den gearerne på samme måde ved kortslutning på styret.

På min egen SV1000 har jeg en Gipro - plug and play - meget nemt og den virker suverænt.

GSX1400, K7

capstardk

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 375
Re: Gear indikator
« Svar #10 Dato: April 23, 2007, 07:28:11 pm »
Jeg har lige installeret en Biketronix (www.biketronix.nl) på min kones GS500E K6. Den virker OK. Jeg måtte "lære" den gearerne på samme måde ved kortslutning på styret.

På min egen SV1000 har jeg en Gipro - plug and play - meget nemt og den virker suverænt.


Var det under kørsel du lærte den gearene.
Mvh
Casper

palle SV1000N K6

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 82
Re: Gear indikator
« Svar #11 Dato: April 24, 2007, 08:30:56 am »
Du finder en øde strækning. Clear enheden ved at kortslutte og derefter tænding - start maskinen. Kortslut igen og 1. gear - kortslut 2. gear osv. - mens du kører. Jeg kom nok op på max 60 km/h - så det er ikke noget problem.
Dette gælder produktet Biketronix. Den eneste ulempe vi har opdaget indtil nu, er at den ikke kan registrere at du klikker mange gear ned ved ex. stop for rødt. Den finder dog ud af at du er i 1. når du så starter igen. På min Sv1000 og med Gipro er det ikke noget problem - denne enhed virker bare for vildt til Sv1000.

GSX1400, K7

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Gear indikator
« Svar #12 Dato: April 30, 2007, 10:16:58 am »
Jeg har lige installeret en Biketronix (www.biketronix.nl) på min kones GS500E K6. Den virker OK. Jeg måtte "lære" den gearerne på samme måde ved kortslutning på styret.

På min egen SV1000 har jeg en Gipro - plug and play - meget nemt og den virker suverænt.



Har du billeder af monteringen?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4