Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ville bare lige spørge om der er nogen der ved hvad arbejdtemperaturen er på SV1000s.Når man kører på motorvej ligger den på ca 85-90 grader. Bykørsel er den oppe på ca 100-105 grader og blæseren starter ved 103-104 grader.Er det fint nok ? Er den ikke for varm når blæseren starter eller det gør den netop fordi den ikke skal blive for varm?Er det bare mig der bekymrer mig for meget.Så hvis der er nogen der siger at 105 grader betyder ikke noget så bliver jeg glad.
HVA er det ikke DEN 1000 Enghave havde til salg, for MAGE penge du har købt DonRossi ?
Første bakkelukning på min sv1000 viste sig at blive en varm tur, for blæservingen rørte lige akurat ved køleren, og kunne ikke drej rundt ved egen kraft, men en skive imellem blæser og beslaget, så kunne den igen... Det sker som regl hvis en SV1000 har været nede og ligge, for der bliver køleren gerne ramt en smule og skubber blæseren op mod motoren da de sidder meget tæt, og derfor bukker beslagene til blæseren. (Mindes noget med Moolex i Poznan sidste år.)