Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Glæder mig til at få og finde gode tips....
Jo den har det rigtige farve - sølv !! Mht. den omtalte justering Jeg har godt nok bemærket meget små symptomer som de omtalte med kun under få meget begrænsede omstændigheder og altså ikke noget der på nogen måde generer mig.Jeg vilderfor liiige vente med at foretage den foreslåede justering Men tak for tippet .
Hej alle ,Ja jeg har tilladt mig at tilmelde mig SV forum. Jeg har selv lige erhvervet en ny K3 - den naked version. Ser ud til at de fleste her har S versioner , men forummet hedder jo blot SV så jeg er på .Vi ses på gaden... det vare nok lige lidt inde det bliver på baghjulet.
Citat fra: KosterHej alle ,Ja jeg har tilladt mig at tilmelde mig SV forum. Jeg har selv lige erhvervet en ny K3 - den naked version. Ser ud til at de fleste her har S versioner , men forummet hedder jo blot SV så jeg er på .Vi ses på gaden... det vare nok lige lidt inde det bliver på baghjulet. Velkommen til,Tag med på tur i den lange week-end så vi kan se dyret, du skal nok få lidt opmærksomhed, nu det er en naked...