Forfatter Emne: Farve på SV-cap???  (Læst 4178 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #15 Dato: April 14, 2007, 09:12:44 pm »
Så skulle det jo næsten være grå med sort på skyggen, som indtil videre har fået flest stemmer, og så en sort. Så har man en lys og mørk at vælge imellem :lol:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #16 Dato: April 14, 2007, 09:43:24 pm »
Så skulle det jo næsten være grå med sort på skyggen, som indtil videre har fået flest stemmer, og så en sort. Så har man en lys og mørk at vælge imellem :lol:
Godt forslag. Vel at mærke, hvis den sorte så er en helt sort. Jeg har stemt på den sorte med grå stribe, men der er ingen tvivl om at min stemme ville være gået til en helt sort, hvis den havde været der. :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #17 Dato: April 14, 2007, 09:56:07 pm »
Sircajun: Jeg underskylder mange gange... Har lige nærlæst den gamle tråd, og har set du har linket til den sorte cap, undskyld det først er nu jeg bemærker det...  :oops: :oops: :oops:

Sikke meget der er sket siden jeg sidst var inde og tjekke. JEg har nu også selv smidt en stemme på den af de valgte jeg synes der er bedst, men jeg synes efter MIN smag at der var et andet og mere attraktivt valg (Sort) og med den begrundelse at jeg synes sort er cool.

Og nej jeg tager det sgu ikke til mig at nogen taler i en lidt hård tone her på forummet til mig.....jeg skriver sgu det jeg mener i det øjeblik jeg skriver og læser tråden....og ja, så havde jeg jo linket til den sorte i den anden tråd...nok om det....

Citér
Og, som SirKujon siger... sort går til alt.

OG DETTE BEHØVER IKKE VÆRE MIT NYE ØGENAVN, SÅ BLIVER JEG KÆLLINGESUR  :club:


SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

olsson

  • Gæst
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #18 Dato: April 14, 2007, 10:32:28 pm »
Hej med jer

Jeg er en af de nye herinde

Har kigget lidt lidt på jeres snakken frem og tilbage ang. farve på SV cab

Hvis det blir sådan at den kan fås i helt sort, så er jeg med på en, hvis det kan lade sig gøre

Sort passer vel bedst til et mørkeblåt SVin ik

Olsson

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #19 Dato: April 15, 2007, 09:37:04 am »
Hej med jer

Jeg er en af de nye herinde

Har kigget lidt lidt på jeres snakken frem og tilbage ang. farve på SV cab

Hvis det blir sådan at den kan fås i helt sort, så er jeg med på en, hvis det kan lade sig gøre

Sort passer vel bedst til et mørkeblåt SVin ik

Olsson

Jeg håbede jo på at Navy/sølv fik nogle flere stemmer, den synes jeg jo passer bedst til den blå cykel :lol:

Det er søndag sol og sommer, for Puttgarten jeg skal ud og trille i dag 8) 8) 8)
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #20 Dato: April 15, 2007, 10:55:41 am »
Så skulle det jo næsten være grå med sort på skyggen, som indtil videre har fået flest stemmer, og så en sort. Så har man en lys og mørk at vælge imellem :lol:

DEt var sådan noget jeg havde tænkt på, men da jeg mener i alle skal være med til at bestemme vil jeg ikke selv diktere noget omkring valgmuligheder.
Så som sagt, kunne jeg tænke mig hvis afstemningen fortsætter som den ser ud nu, så lave et lille shoud out for at høre om det er i mangel af en helt sort det er blevet stemt på den sorte med rød.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

onkel anders

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 57
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #21 Dato: April 15, 2007, 05:17:49 pm »
jeg er klar på 2 stk uanset hvad farve det bliver :respekt:

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #22 Dato: April 15, 2007, 08:18:47 pm »
...for at høre om det er i mangel af en helt sort det er blevet stemt på den sorte med rød.
Det er det i hvert fald for mit vedkommende. :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Farve på SV-cap???
« Svar #23 Dato: April 17, 2007, 03:45:32 pm »
Er det ved at være på tide at sige afstemningen er afgjort, med to farver der deler 81% ligeligt?

Så kunne det være det er på tide at finde ud af om den ene skal være helt sort, eller om det skal være den der har lidt rød på skyggen???
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.