Forfatter Emne: NY udstødning; og hva så???  (Læst 3848 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hr.Aagaard

• Søndagskører
  • **
NY udstødning; og hva så???
« Dato: April 14, 2007, 11:08:54 pm »
HEy...

Hvad gør i når i skifter til en "åben" udstødning?
HAr læst flere gange at SViet kan gå noget magert med risiko for motorskade som følge.
Mine spørgsmål:
- Vil en "åben" udstødning monteret med DB-killers have samme modstand som standart-udstødninger?
-Venter i med at tage DB-killerne ud til i står ved værkstedet hvor justeringen skal ske?
- eller racer i bare rundt  uden Db-killer indtil den dag hvor justeringen kan ske? 8)

Sagen er den at jeg har fået ny udstødning, men bor på landet med 65 km til nærmeste værksted der kan se om den trænger til justering :brok:

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: NY udstødning; og hva så???
« Svar #1 Dato: April 15, 2007, 12:21:09 am »
tja jeg skiftede til bulderpotter, undervejs blokkede jeg dog PAIR-systemet da den skød i luftfilterkassen og udstødningen. fik den efterfølgende til service(et par tusind km senere) og fik at vide at den kørte upåklageligt.

jimstar

• Plastikrocker
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3628
« Svar #2 Dato: April 15, 2007, 01:28:44 am »
tja jeg skiftede til bulderpotter, undervejs blokkede jeg dog PAIR-systemet da den skød i luftfilterkassen og udstødningen. fik den efterfølgende til service(et par tusind km senere) og fik at vide at den kørte upåklageligt.

Moolex=>  Det med at den skuder i luftfilter kassen gør min ret jævnligt når den får lidt mellemgas i lavere omd. men dog ikke i udstødningen hvilket sker ret sjældent.
Hjælper det at fjerne PAIR-systemet, for jeg syntes eller ikke jeg har nogle problemer med det ???

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #3 Dato: April 15, 2007, 02:28:12 am »
HEy...

Hvad gør i når i skifter til en "åben" udstødning?
HAr læst flere gange at SViet kan gå noget magert med risiko for motorskade som følge.
Mine spørgsmål:
- Vil en "åben" udstødning monteret med DB-killers have samme modstand som standart-udstødninger?
-Venter i med at tage DB-killerne ud til i står ved værkstedet hvor justeringen skal ske?
- eller racer i bare rundt  uden Db-killer indtil den dag hvor justeringen kan ske? 8)

Sagen er den at jeg har fået ny udstødning, men bor på landet med 65 km til nærmeste værksted der kan se om den trænger til justering :brok:

Hvilket SVin kører du på.....? er den med sprøjt så mount and drive no harme done......

Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: April 15, 2007, 02:34:19 am »

Moolex=>  Det med at den skuder i luftfilter kassen gør min ret jævnligt når den får lidt mellemgas i lavere omd. men dog ikke i udstødningen hvilket sker ret sjældent.
Hjælper det at fjerne PAIR-systemet, for jeg syntes eller ikke jeg har nogle problemer med det ???

Ville gerne hjælpe, men jeg forstår simpelthen ikke hvad du siger.... hvis du ikke har et problem, hvorfor så ændrer noget ????

mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Hr.Aagaard

• Søndagskører
  • **
« Svar #5 Dato: April 15, 2007, 10:20:44 am »
Hvilket SVin kører du på.....? er den med sprøjt så mount and drive no harme done
[/color]
Jeg kører SV1000sk4...

Så er det jo bare at gå i krig med det :orkester:

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #6 Dato: April 15, 2007, 10:33:57 am »

jep det fjerner skyderiet i kassen :-)

Hr.Aagaard

• Søndagskører
  • **
« Svar #7 Dato: April 17, 2007, 03:07:27 pm »
Hey igen...

Så er Svinet monteret med et Shark full system, og det spiller MAX :orkester: :shock: :shock: :shock:

KOm lige i tanke om at jeg bor rimeligt tæt på Holtug mc :mrgreen:

Er der nogen der ved om han har rullefelt, så han kan pille med benzinmængden på SVinet???
 Nogen med erfaring med ham?
Havde ellers tænkt på FA-motor i kbh, men vil gerne undgå at køre for meget med forkert benzin/luft-blanding :hand:

bach

• Plastikrocker
  • Selv om man er tyk,kan man jo godt have tynd mave.
« Svar #8 Dato: April 17, 2007, 04:13:07 pm »

Kør du bare til holtug mc
han havde monteret et jet-kit og fuldt Arrow udstødning på min gamle 650
og der var ikke noget at klage over
 :thumbsup: :thumbsup: :respekt: til god service
Og ja han har rullefelt

Bach :afro:
Rizoma lir`,plov, forskærmsforlænger, mivv titanium potter....... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13243

Hr.Aagaard

• Søndagskører
  • **
« Svar #9 Dato: April 17, 2007, 04:18:17 pm »
Det lyder jo fint... har bare hørt han er mest til karbonader :wink:

Ved du om han "kan det pis" med indsprøjt??

bach

• Plastikrocker
  • Selv om man er tyk,kan man jo godt have tynd mave.
« Svar #10 Dato: April 17, 2007, 04:24:13 pm »

Det ved jeg ikke om han kan,
men hvis han ikke kan,
så siger han det til dig for han er en reel fyr.

Rizoma lir`,plov, forskærmsforlænger, mivv titanium potter....... http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13243

Hr.Aagaard

• Søndagskører
  • **
« Svar #11 Dato: April 17, 2007, 04:29:08 pm »
MAn kunne selvføldelig også bare ringe og spørge ham :mrgreen: :mrgreen:

Men tak for indput :thumbsup: