Forfatter Emne: Hvilken Louis.de??  (Læst 2654 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lasset

• Plastikrocker
  • Nu med mc igen :)
    • Min knallert...
Hvilken Louis.de??
« Dato: April 02, 2007, 08:51:50 pm »
Hey Alle
Håber I havde en fed Bakken åbning, for det havde jeg!

Well, til spørgsmålet...
Jeg er lige kommet på den ide at tage en tur til Tyskland for at shoppe lidt mc-grej. Kæresten skal osse have noget udstyr så hun kan komme med ud og køre. Tjekkede derfor www.louis.de for at se hvor de ligger. Har før været i Hamburg i en Louis, men der ligger jo osse en i Kiel og i Lübeck, hvilken en skal man tage i? Nogle der ved om udvalget er større kontra mindre i nogle af butikkerne??
Honda Hornet ABS pc41 - Devil master potte - fjernet kat og pc3 indrullet af Mr. Dyno - så er jeg klar til de små veje :)
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39407

Mr and Mrs Strom

• Scooterfjæs
  • *
  • Who are you kidding!
Re: Hvilken Louis.de??
« Svar #1 Dato: April 02, 2007, 09:26:59 pm »
Hej Bros  :afro:.
Jeg syntes du skal tage til hamburg. Der har Louis en kæmpe forretning og en anden forretning hvor de har restemarked med rigtig fede tilbud, vi har gjort rigtig gode handler i deres reste/lager salgs butik, b.la En Shoei Z one hjelm pris i Dk 4000 der 1200, Givi V46 topboks pris i DK 1900 der 900 kr billige abus låse tøj og meget mere. desuden ligger der en Hein Geriecke og en Polo. De ligger alle inden for en radius af 1 km. Ud over det ligger der den fedeste butik Mikes helm studio en lille butik hvor de taler tysk (selvfølgelig) men som noget ganske uhørt taler de også perfekt engelsk, jeg har aldrig været et sted hvor man har så meget forstand på hjelme og service niveauet aldeles højt. Jeg sparede 1300 kr på min Arai hjelm i forhold til i Dk. Desuden ombyggede han min kærestes visir til et antifog for 20 euro 150.- kr inkl antifog delen vi sku ellers ha betalt ca 600 i tyskland for et nyt visir og antifog glasset. Så tag du bare afsted der er mange penge at spare. Nu du er der er der jo også lokale Suzuki forhandlere hvor der er mange penge at spare på reservedele. Tror vi sparede 300 kr på at købe et blinklys, venstre forrest, da vi havde et lille uheld i en rundkørsel på vej derned på ferie :shock:.
Vi havde i øvrigt den "glæde" at blive blitzet af  Fætter Haps  :police:, et par gange  :puke:, den ene gang sad han krøllet sammen bag i en "Smart", tror han var moden til invalide pension bagefter  :mrgreen:. Men hørte aldrig noget fra dem  :respekt:.

Gdo Vind skriv hvis du har brug for mere info.

Mr and Mrs Strom  8) 8)
Strom riders have more fun, will perform on any surface LoL.
Take care out there IRL

Mr and Mrs Strom. (DL1000 k5 og DL650 k4)

Mr and Mrs Strom

• Scooterfjæs
  • *
  • Who are you kidding!
« Svar #2 Dato: April 02, 2007, 09:40:00 pm »
I øvrigt tak. Jo vi havde en fed bakke åbning. Der var godt nok mange i år. I øvrigt er det helt klart i Hamburg at den største Louis vi har været i ligger,den er kæmpe stor og i 2 etager. Restemarkedet er også ret stort. Så endnu en gang god tur  :P. Misbrug du bare dit visa/dankort dernede.

Mr and Mrs Strom
Strom riders have more fun, will perform on any surface LoL.
Take care out there IRL

Mr and Mrs Strom. (DL1000 k5 og DL650 k4)

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #3 Dato: April 02, 2007, 10:52:14 pm »
Hey Alle

Well, til spørgsmålet...
Jeg er lige kommet på den ide at tage en tur til Tyskland for at shoppe lidt mc-grej. Kæresten skal osse have noget udstyr så hun kan komme med ud og køre. Tjekkede derfor www.louis.de for at se hvor de ligger. Har før været i Hamburg i en Louis, men der ligger jo osse en i Kiel og i Lübeck, hvilken en skal man tage i? Nogle der ved om udvalget er større kontra mindre i nogle af butikkerne??

Jeg var i Lübeck for nogle uger siden..

den Louis der ligger i lubeck er en "Louis Mega Shop"  så det er bestemt en af deres støre forretninger.. en anden fordel ved lubeck er , at lige ovre på den anden side af gaden ligger der en Polo butik (www.polo-motorrad.de ) lubeck kan anbefales, da det er meget tæt på danmark. og så er lubeck en rigtig flot by at gå rundt i..    :thumbsup: :thumbsup:
« Senest Redigeret: April 02, 2007, 11:28:19 pm af Luske »

lks

• Plastikrocker
    • http://www.kaos-mc.dk
« Svar #4 Dato: April 02, 2007, 11:22:40 pm »
zellerstrasse hamburg
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

Damage

• Gæst
« Svar #5 Dato: April 03, 2007, 10:20:40 am »
Hey Alle

Well, til spørgsmålet...

Jeg var i Lübeck for nogle uger siden..

den Louis der ligger i lubeck er en "Louis Mega Shop"  så det er bestemt en af deres støre forretninger.. en anden fordel ved lubeck er , at lige ovre på den anden side af gaden ligger der en Polo butik (www.polo-motorrad.de ) lubeck kan anbefales, da det er meget tæt på danmark. og så er lubeck en rigtig flot by at gå rundt i..    :thumbsup: :thumbsup:

X2...Louis største butikker hedder Mega Shop.  :thumbsup:

Lasset

• Plastikrocker
  • Nu med mc igen :)
    • Min knallert...
« Svar #6 Dato: April 04, 2007, 08:40:12 pm »
Tak for jers svar!
Det endte med en tur til Hamburg. Kæresten fik tøj og en lækker hjelm til fornuftige penge.
Selv fik jeg ikke kigget så meget som jeg gerne ville, men der kom da et sort visir og 4 kellerman blink med hjem  :)
Men puha det kan hurtigt blive en dyr tur afsted, så mange ting man kan få  :wink:
Honda Hornet ABS pc41 - Devil master potte - fjernet kat og pc3 indrullet af Mr. Dyno - så er jeg klar til de små veje :)
http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39407