Forfatter Emne: En meget nedtrykt mand :-(  (Læst 2601 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

FALCO

• Søndagskører
  • **
En meget nedtrykt mand :-(
« Dato: April 20, 2006, 09:31:20 pm »
Hej alle!...
Som i ved, røg min elskede Aprilia ned til Mc-Gården, i oktober måned sidste år.. Efter min lille udskridning, på de små veje i nordsjælland.
Henrik Balle fra Mc-Gården var frisk og gik igang med den store oparation.. Men det er åbentbart ikke sådan lige at få stumper hjem fra italien :?.. Nye potter og chip samt div. mekaniske dele kom så rimeligt hurtigt :roll:... Og det blev så også sat på... Og så der efter sat over i hjørnet... uden man lige havde startet den op for lige at høre om der var brøl i de nye potter :roll:..  ´nå det vender jeg lige tilbage til.....
Men langtid gik der med at få kåbe dele hjem, det kom så´en i små portionere ad gangen :evil: og alle delene skulle hjem, fordi at de skulle en tur til maleren, og have et ekstre lag klar lak.. så den kunne blive sådan lidt lækker :D  :P
Langt om længe... i Februar måned, stod den bare der og skinnede og var så flot :D .... Henrik satte nøglen i.... og hvad skete der... ikke en skid :evil:  :evil:  Ned tur :(   Tre teknikere og computer udstyr blev sat på sagen, men de kom desvære frem til, at boksen var slettet.. den var tømt... fedt :cry: Hvem har kvejet sig.. Har Henrik Balle?... Eller har fabrikken sendt en chip med som var tom, og har slettet boksen? det er det store spørgsmål... Fabrikken har sendt en ny boks tror jeg.. for den er godt nok langtid om at komme frem.. så når den lander er det jo spændene om om det så kommer til at virke... hvorfor helvede startede han ikke cyklen op for flere måneder siden... så havde jeg måske ikke stået her nu... For det er jo ligesom nu jeg skal ud at køre :evil:  :evil:
Så det bronze kursus jeg har meldt mig på her til weekenden, ja det kommer jeg så ikke med på  :(  :cry:.. Har rykket det til juni i stedet for..

Så kære gutter og gutinder, kryds fingere for mig.. at jeg snart kommer ud og trille sammen med jer... for det er helt vildt som jeg savner det..

Hilsen en nedtrykt Falco :(
Martin Sørensen
Fræk SL 1000.. Racing potter m/Chip

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
« Svar #1 Dato: April 20, 2006, 09:48:06 pm »
Hey Falco
Føler sgu med dig, det er fa....noget øv. Jeg kan næsten fornemme at det er sidste gang du har brugt MC-Gården.

/Jonas

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #2 Dato: April 20, 2006, 09:52:03 pm »
Fandme surt Mester :(

Synes at det lader til at være et generelt problem med de reservedele til Aprilla'erne :( - Måske bør den danske importør vågne lidt op?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

FALCO

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: April 20, 2006, 10:54:07 pm »
Citat fra: Jesper Jensen
Fandme surt Mester :(

Synes at det lader til at være et generelt problem med de reservedele til Aprilla'erne :( - Måske bør den danske importør vågne lidt op?

Ja det ret belastene :x
Og det gør det ikke bedre, at de har fået en ny chef, som har erfaring inden for radio/tv.. "halloo hvor skal vi hen du"  :roll:

Og med hensyn til MC-Gården.. vil jeg sige, at Henrik Balle ikke er en dum skid... Jeg fornemmer han gør sit bedste.. han er bare ikke så god til at melde tilbage og gi´ en status om hvor langt man er nået i forløbet.. Men når man så selv har taget kontakt, ja så er han meget imødekommene og tager sig tid til en... han står også i en dum situation.. men det kan jeg selvfølge ikke bruge til noget.. jeg skel bare ha´ min motorcykel, og det kan kun gå for langsomt :evil:
Martin Sørensen

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #4 Dato: April 20, 2006, 10:57:52 pm »
Stakkels, stakkels Falco  :cry:  :cry:  :cry:  Jeg forstod ikke meget af beskrivelsen om de ting, der er blevet lavet, men fik da fat i, at du ikke kan komme ud og trille lige forløbig... Det er meget, meget trist....  :(  :(  

Kan du ikke få Alex-MC eller mekkerlærlingen Jesper J til at lave den efter de har lavet min naturligvis
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

FALCO

• Søndagskører
  • **
« Svar #5 Dato: April 20, 2006, 11:28:05 pm »
Citat fra: SVea
Stakkels, stakkels Falco  :cry:  :cry:  :cry:  Jeg forstod ikke meget af beskrivelsen om de ting, der er blevet lavet, men fik da fat i, at du ikke kan komme ud og trille lige forløbig... Det er meget, meget trist....  :(  :(  

Kan du ikke få Alex-MC eller mekkerlærlingen Jesper J til at lave den efter de har lavet min naturligvis

Hvor er du sød :oops:  Den boks som jeg snakker om, er "hjernen" i motorcyklen, man kan også kalde den en computer :?  og på en eller anden måde er der sket en fejl.. importøren siger at den nye originale tunings chip ikke kan kan gå ind og slette boksen.. Henrik Balle mener ikke han har lavet nogen fejl betjening :roll:
Forsikringen siger at boksen ikke kan blive ødelagt ved et styrt.. så sagen er rimmeligt langt ude :evil:

Så når den nye boks kommer, som tager 10 minutter at sætte på. Håber jeg fa... den spinner.. og så må de selv ligge og slås om, hvem der har skylden :x

Hvornår er din cykel færdig,, SVea pigen:?:
Martin Sørensen

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: En meget nedtrykt mand :-(
« Svar #6 Dato: April 05, 2007, 01:47:07 am »
undskylder den ældgamle tråd men er der kommet liv i falken evt. chaufføren ... Martin du var jo en fed gut at feste med...

Dommeren

• Sandt SVin
  • TLR
  • Bike: andet
Re: En meget nedtrykt mand :-(
« Svar #7 Dato: April 05, 2007, 09:48:56 am »
Jooo der er vist liv, jeg så da at Falken var online i sidste uge, men om der er 2-hjulet liv....?????